نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
راه ‌اندازی ستاد واکنش سریع فرهنگی


تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۸۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مصطفوی در جمع مدیران این سازمان با تأکید بر اینکه ستاد واکنش سریع فرهنگی به منظور مقابله با تهاجم غرب راه اندازی شده گفت : با تشکیل این ستاد، نهادهای فرهنگی فعالیتهای خود در ارتباط با نحوه مقابله با ترفندهای غرب بصورت هماهنگ اجرا می کنند.

دکتر مصطفوی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تهاجم نظامی شکست خورده اند، تهاجم فرهنگی را علیه جهان اسلام طراحی کرده اند افزود: اگر در تمام نهادها و ارگانها تهاجم فرهنگی جدی گرفته شود، در مبارزه با این با تهاجم موفقیت خواهیم داشت.

وی وجود امکانات بسیار خوب و مناسب در کشور و نیروهای فرهنگی مجرب و متخصص را مهم توصیف و تصریح کرد: اگر بنحو مطلوب از امکانات و نیروهای فرهنگی استفاده شود مبارزه با تهاجم فرهنگی از یک موضوع حاشیه ای خارج می شود.

مصطفوی ایران را مهد تمدن و فرهنگ اسلامی دانست و گفت: اگر تبلیغ و ترویج معارف اسلامی بصورت هماهنگ و صحیح شود، فرهنگ مبتذل غرب قدرت مانور نخواهد داشت.

اولین جلسه ستاد واکنش سریع فرهنگی هفته گذشته با حضور نمایندگان نهادهای فرهنگی از جمله مجمع جهانی تقریب مذاهب، مجمع جهانی اهل بیت، سازمان صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی گفت در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=977&tab=rooz