نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
حتي به درخواست مسافران هيچ راننده اي حق استفاده از موسيقي هاي مبتذل را ندارد


تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۸۹

مديركل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور گفت: هيچ راننده تاكسي حق استفاده از سي دي و موسيقي هاي غيرمجاز حتي بنا به درخواست مسافران را هم ندارد.
به گزارش روابط عمومي تاكسيراني رسول عباسي گفت: كليه سازمانهاي مديريت و نظارت بر تاكسيراني بر حسب وظيفه ذاتي خود مكلف به نظارت بر حسن اجراي بند2 ماده8 آيين نامه اجرايي ازسوي رانندگان مي باشند.
وي افزود: در صورت مشاهده هرگونه قانون شكني و تخلف ازسوي عده اي قليل از رانندگان با جديت پيگيري، شناسايي و اعمال قانون كنند و نتيجه اقدامات ازطريق رسانه ها به استحضار مردم برسد.
وي در اين باره تصريح كرد: هيچ راننده تاكسي حق استفاده از سي دي و موسيقي هاي غيرمجاز حتي بنا به درخواست مسافران را هم ندارد و رعايت شئونات اسلامي و اجتماعي ازسوي تاكسيرانان از وظايف شرعي و كاري آنان است.
وي همچنين افزود: همانطور كه درشهرها كاملا ملموس است، در 5سال گذشته دولت توجه ويژه اي به حوزه حمل و نقل درون شهري داشته و هيچ شهري مشكل ناوگان ندارد اميد است با نظارت مستمر و برنامه ريزي مديران سازمانهاي مذكور نسبت به كارآمدي وموثربودن اين ناوگان در جابجايي مسافرين شهري جدي باشند و ارائه خدمت به شهروندان همراه با احترام متقابل مدنظر دولت است و ضمن اينكه نگذارند يك عده قليل ناآگاه باعث خدشه دارشدن حوزه حمل و نقل شهري شوند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=918&tab=rooz