نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
معرفی برترین های هیجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
اختتامیه هیجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها عصر امروز در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار و از برترین های این نمایشگاه قدردانی شد.


اختتامیه هیجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها عصر امروز در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار و از برترین های این نمایشگاه قدردانی شد.
 
به گزارش  واحد مرکزی خبر؛ در بخش جشنواره فصلی مطبوعات و در قسمت روزنامه ها آثار علی اکبر باقری عمویی از روزنامه کیهان ، بهمن عباس پور از روزنامه جمهوری اسلامی و اسماعیل منصوری لاریجانی از روزنامه جوان ، برتر معرفی شدند.
در حوزه گفتگو آثار علی رضا حقوقی از روزنامه اعتماد ، خانم دنیا همامی از روزنامه تماشا و محسن غلامی از روزنامه عصر ایرانیان به عنوان آثار برتر و در بخش گزارش خبری آثار آقایان محمدعلی حیدرهایی از روزنامه ایران ، امیرحسین طالبی از روزنامه شرق و نیز اثر گروه جامع و شهروند روزنامه ابتکار رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
در بخش گزارش غیرخبری ؛ روزنامه های همشهری ، خراسان و اطلاعات ، در بخش سرمقاله ؛ روزنامه های رسالت ،‌ دنیای اقتصاد و ایران و در بخش مقاله ؛روزنامه های دنیای اقتصاد ، جام جم و آرمان رتبه های برتر جشنواره فصلی مطبوعات را در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها کسب کردند.
در بخش تیتر ؛ روزنامه های قدس ، جوان و جام جم ، در بخش عکس؛ روزنامه های ملت ، تهران امروز و امتیاز ، در بخش صفحه آرایی؛ روزنامه فرهیختگان ، 7 صبح و وطن امروز و در بخش کاریکاتور روزنامه های گل ، همشهری و جام جم دارنده رتبه برتر شدند.
در جشنواره فصل خبرگزاری ها نیز در بخش عکس ، خبرگزاری های ایرنا ، فارس و ایلنا و در بخش خبر، خبرگزاری های ایسنا ، مهر ، شبستان و ایلنا رتبه های برتر را از آن خود کردند .
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=885&tab=bargozide