نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
انتقام دوباره فرزند منتظری از فرزند امام
آهستان


توهین حامیان و اطرافیان آقای منتظری به امام و فرزند امام، مساله تازه‌ای نیست؛ در زمان حیات امام و حاج سید احمد خمینی هم انواع و اقسام اتهامات از طرف دفتر و بیت آقای منتظری به آنها نسبت داده می‌شد که نمونه بارز آن، اتهام جعل خط و امضای امام به حاج سید احمد خمینی بود.

البته امام بزرگوار ما از عمق کینه و عصبانیت مخالفان و دشمنان خود نسبت به فرزندش اطلاع داشت و به همین جهت پیش بینی کرده بود که بعد از او، از حاج احمد انتقام خواهند گرفت. خود حاج احمد خمینی هم چند بار در برابر اتهامات ناجوانمردانه باند آقای منتظری و نهضت آزادی مظلومانه از خود دفاع کرد که یک نمونه‌اش نامه‌ای آن مرحوم به عمویش آیت الله پسندیده بود.

بنابراین اینکه احمد منتظری در جمعی بنشیند و خیالپردازی کند و بگوید «از امام خمینی بعید بود چنین نامه‌ای را (نامه ۶/۱/۶۸) به شاگردش یعنی آقای منتظری بنویسد، پس آن را حتما احمد خمینی نوشته!» برای ما هیچ ارزش و اعتباری ندارد و اگر به ادعاهای دروغ او جواب می‌دهیم، فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای است که به امام و فرزندانش داریم و نیز به خاطر گلایه‌ای است که از موسسه تنظیم و نشر آثار امام داریم.

البته از موسسه‌ای که به یک باند جناحی تبدیل شده و در برابر اهانت فتنه‌گران به عکس و تمثال امام چنان موضع مفتضحانه‌ای می‌گیرد و در برابر اهانت اصلاح طلبان و مدعیان خط امام به امام سکوت می‌کند و در برابر ادعای نقد اشتباهات امام، رگ غیرتش نمی‌زند و در برابر پخش سخنان واضح و صریح  امام در صداوسیما، عصبانی می‌شود، حقیقتا دیگر نمی‌شود انتظاری بیش از این داشت. موسسه تنظیم و نشر آثار امام مدتهاست که تغییر کاربری داده و به موسسه تنظیم و نشر آثار نواده و نتیجه‌های امام تبدیل شده است!

از مدعیان خط امام هم هیچ انتظاری نداریم. سالهای سال واژه «امام» و «فرزند امام» دست‌آویزی شده بود برای این مدعیان تا با سوءاستفاده از آنها به اهداف جناحی و سیاسی خود برسند که خدا را شکر، در فتنه سال گذشته این ادعای دروغ برای همه مردم رو شد و چیزی جز «فتنه‌گری» و «روسیاهی» برای آنها باقی نماند.

از احمد منتظری و دار و دسته او هم انتظاری جز بیان این دروغ‌ها و اهانت‌ها نداریم. وقتی امام خمینی چنان نامه‌‌‌ی تکان دهنده‌ای را به آقای منتظری بنویسد و وقتی خود حاج احمد خمینی آن رنجنامه معروف و تاریخی را با آن عبارات ماندگار خطاب به پدر احمد منتظری بنویسد، شاید از او هم شنیدن حرف حق خیلی خیلی سخت باشد!

احمد منتظری چه بخواهد و چه نه، یاد امام و فرزند او برای همیشه در قلب‌های ما باقی و جاریست و این قبیل دروغ‌ها و تحریف ناشیانه تاریخ، حقیقت و واقعیت را عوض نمی‌کند. ما بند بند وصیت‌نامه امام و فرزندش را می‌خوانیم و هرگز این عبارت پایانی رنجنامه حاج احمد خمینی را خطاب به آقای منتظری فراموش نمی‌کنیم که گفت:

«حضرت آیت الله: اگر از منافقین و لیبرالها و طیف مهدی هاشمی جدا نشوید مطمئن باشید تمامی حزب اللهی ها در آخرت در مقابل پیامبر اکرم جلوی شما را خواهند گرفت.»

پی نوشت: همین الان متوجه شدم که موسسه تنظیم و نشر آثار امام بالاخره به صحنه آمده و در برابر دروغ پردازی های احمد منتظری جوابیه ای داده که قابل تقدیر است. حمید انصاری در خصوص ادعاهای واهی احمد منتظری گفته است :«نامه معروف ۶/۱/۶۸ حضرت امام را ،‌حجت الاسلام آقای محمدعلی انصاری اخوی اینجانب و  بنده در روز ۶/۱/۶۸ به قم بردیم و تحویل قائم مقام رهبری گردید. ناگفته هایی از این ماموریت و مسائل پس از تحویل نامه دارم که بیان آن فعلا در فرصت این مقال نمی گنجد. به هر حال با ادعاهای واهی نمی توان حقایق تاریخی و واقعیتهای بدیهی را منکر شد.»

لینک های مرتبط :

متن رنجنامه حاج احمد خمینی : قسمت اول / قسمت دوم

متن نامه حاج احمد خمینی به آیت الله پسندیده در خصوص نهضت آزادی : «خود قضاوت فرمایید آیا من اینقدر بی‌دین و بی‌عقل هستم که چیزی، آن هم چنین مسأله مهمی را به امام نسبت دهم و از آتش قهر خدا در دنیا و آخرت نترسم. اگر من بناست بدین خاطر جهنمی شوم چرا چیزی را که به نفع خودم است به امام نسبت ندهم؟»

پاسخ موسسه تنظیم و نشر آثار امام به دروغ‌های منتشره درباره حاج احمد خمینی در سال ۷۸

قبلا درباره شایعات و دروغ های مختلف اطرافیان آقای منتظری درباره حاج احمد خمینی مطالبی نوشته بودم که می‌توانید آنها را اینجا بخوانید:

دروغ های باند سید مهدی هاشمی درباره حاج احمد خمینی

چه کسانی از فرزند امام انتقام گرفتند؟

حاج احمد خمینی، حامی امام یا منتظری؟

وقتی نوه‌ای عزیزتر از پدربزرگ و پدر می‌شود!

مدعیان خط امام، نگران فراموشی عکس نوادگان امام

طلم مدعیان خط امام به امام

http://www.ahestan.ir

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=88&tab=weblog