نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بیانیه تشکل دانشجویی صبح روشن در محکومیت ترور شیخ النمری


تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۱

بیانیه تشکل دانشجویی صبح روشن در محکومیت ترور شیخ النمری

بسم الله الرحمن الرحیم

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
و بزودی آنها که ستم کردند می دانند که بازگشت شان به کجاست ( شعرا – 227 )

با دیدگانی مملو از اشک و قلبی سوخته و آهی جانکاه فریادمان را بر سر مزدوران آل سعود می کشیم و با دندان هایی بر هم فشرده و گام هایی استوار به سوی شیاطین آل سعود یورش می بریم تا دین محمد (ص) و امت اسلامی از شر این منافقین امت رهایی یابند .

این بار گستاخی و عصبیت های جاهلانه آل سعود رهبر آزاده و محبوب شیعیان مظلوم عربستان را هدف قرار داده و آیت الله نمر باقر النمر را زخم زد . آل سعود با تاسی به سیاست ترور و آدم ربایی اربابان صهیونیست خود، پیکر مجروح این رهبر آزاده را ربوده و به مکانی نامعلوم انتقال داده است . وحشت و عصبیت آل سعود از نفوذ این مجاهد فی سبیل الله در قلوب آزادی خواهان و شیعیان مظلوم عربستان باعث شد تا سگ های دست آموز امریکا در عربستان با گلوله به استقبال فریادهای هیهات من الذله هزاران شیعه رفته و خیابان های قطیف را به خون جوانان آزادی خواه رنگین سازند . معمار انقلاب اسلامی چه زیبا فرمود: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد . و امروز خون فرزندان امت و بیداری فراگیر اسلامی گواه این سخن است . ندای هیهات من الذله امروز ملت مسلمان عربستان، هیهات از ذلت تحت لوای منافقین امت و این جرثومه های فساد و نفاق است . هیهات از آلوده شدن حرمین شریفین به نجاست هم پیالگی با صهونیست هاست . هیهات از ذلت استعمار جهان کفر است . هیهات از اشک و آه مظلومان است و هیهات از سکوت . هیهات از سکوت در مقابل خیانت ها و خباثت ها و جنایت های آل سعود .

امروز در حالی که دستان جنایتکار آل سعود آغشته به خون مسلمانان آزاده و بی گناه از یمن و بحرین تا عربستان و لبنان و سوریه است، ریشه کن کردن این فتنه و نابودی این غده سرطانی در کالبد امت اسلامی بیش از پیش ضرورت خواهد داشت .امروز میلیون ها انسان آزاده، با قلبی آزرده از خیانت ها و عصبیت های آل سعود، مرگ این خاندان فاسد و منافق را از خداوند متعال طلب می نمایند . بیداری اسلامی از یک سو و از سوی دیگر خیانت های آل سعود و قلب های آکنده از بغض و کینه به جهان کفر و مزدوران آن در کشورهای اسلامی، نوید فتح دوباره مکه را می دهد .و تکرار فتح مکه بدون خونریزی و تطهیر کعبه از لوث وجود بت ها بسیار نزدیک است . الیس الصبح بقریب ؛ صبح وعده داده شده نزدیک است و خون شیخ النمر و شهدای قطیف سند افتخار مظلومان عربستان در سیپده دم صبح پیروزی خواهد بود . ان شاء الله
تشکل دانشجویی صبح روشن در برگزاری جشنواره در انتظار صبح، محبت شیعیان و آزادی خواهان عربستان را به خود دید و امروز وظیفه خود می داند که با تمام وجود از انتظار کعبه برای آزادی دفاع نماید .
ما اعضای تشکل دانشجویی صبح روشن دانشگاه سوره ترور و ربودن آیت الله نمر باقر النمر را محکوم می نماییم و ضمن اعتراض به سرکوب و به شهادت رساندن جمعی از جوانان شیعه توسط سفاکان آل سعود، تا تحقق آرمان ها و مطالبات به حق مردم شریف عربستان، در کنار آزادی خواه و مجاهدان شبه جزیره خواهیم بود . ان شاء الله


اللهم عجل لولیک الفرج

http://entezaresobh.ir/main/index.php?cmd=bayaniye_desc&bayaniye_id=2
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=8779&tab=rooz