نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
توصیه‌های آیت‌الله نوری‌همدانی به مسؤولان صدا و سیما


تاریخ: ۸ تير ۱۳۹۱

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی،‌ از صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و خواستار بهره گیری این رسانه از کارشناسان متخصص و متعهد در برنامه های دینی شد و گفت: افرادی که در این سازمان فعالیت می کنند باید افزون بر تدین و تعهد، روحیه انقلابی داشته باشند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌‌الله حسین نوری ‌همدانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران، از صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه بزرگ که مهم ترین رسالت آن رسالت فرهنگی است، ‌یاد کرد.

وی تاکید کرد: کسانی که در صدا و سیما فعالیت می کنند و می خواهند وارد این رسانه و دانشگاه مهم شوند،‌ باید افزون بر تدین و تعهد، دارای روحیه انقلابی نیز باشند.

این مرجع تقلید نقش رسانه ملی را در تبیین مسائل اجتماعی، دینی و فرهنگی مهم ارزیابی و تصریح کرد: صدا و سیما باید با ساخت و تولید برنامه‌های مفید و سازنده،‌ آثار مخرب بدحجابی را برای جامعه و خانواده ها تشریح کند، چراکه اگر بی حجابی در جامعه رواج یابد آثار و تبعات زیانباری را به همراه خواهد داشت.

حضرت آیت‌‌الله نوری ‌همدانی خواستار بهره گیری صدا و سیما از کارشناسان دینی خبره در برنامه‌های تخصصی شد و گفت:‌ ماه شعبان فرصتی مناسب است تا رسانه ملی با بهره گیری از نظرات اندیشمندان و نخبگان متعهد حوزه و دانشگاه ابعاد مختلف حکومت جهانی امام عصر(عج) را برای مردم تبیین کند.

وی بیان داشت: 120 روایت صحیح السند مبنی بر تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) داریم، صدا و سیما می تواند با بهره گیری از کارشناسان خبره و متعهد این مساله مهم را برای مردم تبیین کند.

این مرجع تقلید گفت:‌ امروز غرب در حالی مدعی تشکیل حکومت جهانی است که خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و آنها حتی قادر به اداره یک منطقه کوچک هم نیستند و جنبش وال استریت آنها را دچار مشکل کرده است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: اسلام دینی جامع و کامل با برنامه‌های دقیق در عرصه های مختلف است،‌ این دین مبین با تکاثر و احتکار مخالف است و رسانه ملی می تواند این مسائل را برای مردم بیش از پیش روشن کند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=8713&tab=rooz