نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدي ن‍ژاد ميوه ي انقلاب را در لبنان چيد
چراغ دل


شاخه هاي درخت انقلاب امروز انقدر بلند و پهناور شده است كه سايه ي آن مايه ي راحتي و آسايش و محل اتكا بسياري از ملت هاي آزاده ي جهان قرار گرفته است و البته نوك اين شاخه ها شديدا خارهاي صهيونيستي را در معرض نابودي قرار داده و آنها را تهديد مي كند. شايد 32 سال گذشته كمتر كسي فكر مي كرد كه وقوع انقلاب اسلامي در ايران بزودي طراوت و تازگي را براي جهانيان به ارمغان آورد و خون هاي آزادگان جهان را در رگ هاي مرده ي آنان دوباره به جريان اندازد ولي امروز پس از طي ساليان نه چندان طولاني شاهد اين حقيقت متعالي هستيم.

شجره ي طيبه اي كه امام خميني (ره) با دستان پربركت خويش در اين مرز وبوم غرس كرد ، از همان ابتدا مورد هجمه هاي فراوان قرار گرفت و با هر تيشه و خنجري به آن حمله شد ولي حاصل اين دست و پا زدن هاي اين دشمنان نگون بخت چه شد؟

اين شجره ي طيبه براي رشد و بارور شدن نياز به آبياري داشت و اين كار با خون شهداي عزيز ايران زمين انجام شد و با اين كار درخت انقلاب رشد كرد، مستحكم شد و به باروري رسيد. و اينجا بود كه حضرت امام فرمودند كه جنگ براي ما يك نعمت بود.

در طول اين ساليان بهارها و پاييزها بر اين درخت پاك گذشت و جوانه هايي زد و همچنين برگ هاي زرد و قرمز خود را هم ريخت! البته شايد نمي خواست كه اين برگها را هم بريزد ولي چه كند كه برخي از اين برگها خود تاب مقاومت در برابر سرماي پاييز و زمستان را نداشتند!

رهبر حكيم پس از امام خميني يعني امام خامنه اي هم با حكمت و اقتدار مثال زدني از اين درخت مراقبت كرد و در برابر همه ي هجمه هاي داخلي و خارجي كه اصل آن را نشانه گرفته بودند عزتمندانه دفاع كرد و اين درخت همچنان رشد مي كرد و سايه مي گسترانيد تا اينكه باد موافق هم از راه رسيد. باغباني كه تربيت شده ي مكتب روح الله بود به ياري آمد و اين اواخر به رشد آن كمك شايسته اي كرد.

با ورود احمدي نژاد به عرصه ي باغباني از اين شجره ي طيبه شاهد اين هستيم كه حالا در سايه ي رهبري حكيمانه ي مقام معظم رهبري، شاخه هاي انقلاب سايه اش را بيشتر گسترانده و ملت ها با دلگرمي بيشتري به آن تكيه مي زنند و اين در حاليست كه ديگر اين شاخه ها به مرزهاي صهيونيستي رسيده و آنان را با خطري جدي مواجه كرده است بطوريكه حتي جرات نزديك شدن به آن را هم به خود نمي دهند.

سفر دكتر احمدي نژاد به لبنان نمونه ي بارزي بر اين مدعاست و استقبال تاريخي مردم لبنان با قوميت ها و مذاهب مختلف از رييس جمهور ارزشمندمان نشان از مسير درستي است كه ملت ما به ياري خدا در آن گام بر ميدارد و ان شاء الله كه همينطور ادامه داشته باشد. ملتي كه سالهاست از ميوه هاي پاك و طهور انقلاب خورده است و روز به روز عزتمندتر شده است و حالا نماينده ي شايسته ي خود را به يكي از حساس ترين نقطه هاي استراتژيك جهان فرستاده تا از آنجا هم ميوه هاي آن را بچيند و همينطور در جلوي مرزهاي سرزمين هاي اشغالي اشغالگران را شجاعانه و با قدرت و صلابت تهديد كند و اين عاقبتيست كه كاخ سفيدي ها هم بزودي با سرنوشتي اينچنيني مواجه خواهند شد.

و به ياري خدا كسي را توان جلوگيري از رشد و سايه گستري درخت انقلاب اسلامي ايران نيست و ان شاء الله بزودي ميوه ي اين درخت را در سرزمين فلسطين عزيز و در كنار قدس شريف خواهيم چيد و زمين را از خارهاي صهيونيستي پاك خواهيم كرد كه آينده از آن ماست...

http://cheraghe-del.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=87&tab=weblog