نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
فهرست به روز شده جاروكش هاي سيا در اپوزيسيون


تاریخ: ۳ تير ۱۳۹۱

يك گزارش گروه تحقيق كنگره آمريكا ضمن تحقير كساني چون خاتمي و موسوي و كروبي، آنها را در كنار برخي ورشكستگان نشاندار اپوزيسيون به عنوان چهره هاي اثرگذار اپوزيسيون معرفي كرد!
به گزارش كيهان،‌در اين گزارش خاتمي، موسوي و كروبي در كنار لودگاني چون اميرعباس فخرآور، ارژنگ داودي، محسن سازگارا، اكبر گنجي قرار داده شده است. همچنين اسامي مهاجراني، كديور، سروش، آرمين، تاج زاده، ربع پهلوي و شيرين عبادي نيز در اين فهرست ديده مي شود. در گزارش مذكور در عين حال از سازگارا به عنوان كسي كه به خاطر سابقه بسيار بد از اعتبار خوبي برخوردار نيست ياد شده است.
به گزارش وبلاگ شخصي فخرآور كه اين گزارش را منتشر كرده، آمريكايي ها حداقل 35 ميليون دلار براي كمك به اپوزيسيون طي سال جاري ميلادي اختصاص داده اند.
بازگشت برادر فخرآور به ايران به همراه انبوهي از اطلاعات و ويدئوها و تصاوير كه گوشه اي از آن در سيماي جمهوري اسلامي منتشر شد، باعث گرديده تا برخي محافل ضد انقلاب به اشتباه از فخرآور به عنوان نفوذي سرويس هاي اطلاعاتي ايران در ميان اپوزيسيون ياد كنند. حضور وي در صداي آمريكا با جارو كردن طيف گسترده اي از همكاران بخش فارسي اين رسانه - از جمله سازگارا- همراه بود و همين امر نيز بر بدگماني اپوزيسيون نسبت به فخرآور افزود.
با اين اوصاف همطراز كردن سران فتنه سبز با جارو كنندگان صداي آمريكا به غايت عبرت آموز است.
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=8681&tab=rooz