نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
طرح شهری خوش حجابی در قم کلید خورد


تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) طرح شهری خوش‌حجابی از سوی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی(س) در قم آغاز شد.

 


حجت‌الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور، مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی ریحانةالنبی(س) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به شروع طرح خوش‌حجابی در قم اهداف این طرح را تثبیت حجاب در خانواده‌های مذهبی عنوان کرد وافزود: طرح خوش‌حجابی بین دختران 7 تا 14سال درقم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در شهرهای ارومیه، ساری، مشهد، کاشان و حال حاضر درشهر مقدس قم، اظهار داشت: مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی ریحانةالنبی(س) در نظر دارد این طرح را در تمام استانهای کشور اجرایی کند.

مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی ریحانةالنبی(س) خواستار همکاری بیشتر مسوولان استان در اجرای این طرح شد و خاطر نشان کرد: طرح خوش‌حجابی در نظر داشت تعداد زیادی از دختران 7 تا 14 سال را در این طرح پوشش دهد ولی به علت همکاری ضعیف مسؤولان شهر قم امکان پوشش بیش از یک هزار نفر عملی نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور گفت: طرح خوش‌حجابی از 3 سال گذشته در ارومیه شروع شد و در حال حاضر در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.

وی اجرای این طرح را بین دختران قمی و زائران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد وافزود: عضوگیری این طرح از روز گذشته به صورت نامحسوس در سطح شهر شروع شده و تا بیست‌وهشتم شهریور ماه سال جاری ادامه دارد و روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اجرایی می‌شود.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=8452&tab=rooz