نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
سيدحسن نصرالله: نابودي منظومه ديكتاتورهاي منطقه دستاورد انقلاب اسلامي ايران است
دبيركل حزب الله لبنان در پيامي به پنجمين كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه ضمن تشكر از ايران و اعلام اين كه اين كنفرانس در شرايط حساس منطقه برگزار مي شود اعلام كرد: كسي كه 70 سال مقاومت كرده پيروز مي شود و باقي مي ماند.


دبيركل حزب الله لبنان در پيامي به پنجمين كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه ضمن تشكر از ايران و اعلام اين كه اين كنفرانس در شرايط حساس منطقه برگزار مي شود اعلام كرد: كسي كه 70 سال مقاومت كرده پيروز مي شود و باقي مي ماند.
به گزارش کیهان، سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در بخش هايي از اين پيام كه متن آن از سوي ابراهيم - نماينده سيد حسن نصرالله - در اختيار رسانه ها قرار گرفت، اعلام كرد: طرح سلطه جويي استعماري در منطقه بر سه مساله اصلي متمركز است: نخست اشغال گري مستقيم و غيرمستقيم و تسلط امنيتي و اقتصادي بر اكثر كشورهاي منطقه از سوي كشورهاي استعماري و در راس آن آمريكا، دوم اشغالگري بين المللي از طريق اشغال فلسطين و بيت المقدس از سوي صهيونيست ها و سوم منظومه ديكتاتوريسم در منطقه.
دبيركل حزب الله لبنان تصريح كرد: هرگونه پيروزي بر هر حلقه ديكتاتوريسم بايد گامي باشد در جهت حفظ وحدت امت هاي اسلامي و عربي و جنبش هاي آزادي بخش و مقاومت و كشورهاي مبارز و چنين مساله اي در لزوم ادامه مبارزه ملي با زمان دستيابي به استقلال و آزادي كامل و سقوط قدرت هاي سركش تجلي پيدا مي كند.
او عنوان كرد: در اين راستا ايران تحولي عظيم را رقم زد و دستاوردي بزرگ را در نابودي اين منظومه ديكتاتورها صورت داد و چشم اندازهاي جديدي را مملو از اميدواري در مسيري رويارويي و احياي نقش امت هاي اسلامي ايفا كرد و ارزش هاي اخلاقي، سياسي و اعتقادي انسان را و قدرت آن در ساخت آينده را نشان داد.
سيدحسن نصرالله خاطرنشان كرد: در اين جا به چهار مساله بايد اشاره كرد، مهم سقوط شاه و خروج آن از ايران بود كه همان سقوط منظومه ديكتاتورها و خارج كردن سلطه جويي آمريكا از ايران بود، دوم ايجاد جمهوري اسلامي با استقلال كامل و اقتدار و پيشرفت با وجود جنگ و محاصره و سوم سقوط شاه گامي در جهت احياي نقش و جايگاه جمهوري اسلامي در رويارويي با طرح سلطه جويي در منطقه بود و چهارم مواضع شجاعانه و ثابت جمهوري اسلامي ايران به خاطر فلسطين و بيت المقدس بوده كه همواره اين مساله را بر منافع داخلي خود ترجيح داده است.
وي در ادامه با اعلام حمايت از دولت سوريه گفت: نظام سوريه جزو منظومه آمريكا در منطقه نيست. نظام سوريه نظام رويارويي مقاومت و بازدارندگي است و سوريه به خاطر نقش و جايگاهش همواره با تحريم ها، تهديدها و توطئه چيني ها روبه رو بوده است.
سيدحسن نصرالله در ادامه تصريح كرد: آن چه كه در فلسطين رخ داده و رخ مي دهد جنايت قرن و رسوايي عصر حاضر است. اشغالگران مستكبر بر فلسطين تسلط يافتند و مي خواهند تاريخي را از بين ببرند و مقدسات را نبود كنند ولي ما 70 سال است كه با اشغالگري روبه رو هستيم و 70 سال است كه مقاومت مي كنيم و كسي كه 70 سال مقاومت كرده پيروز مي شود و باقي مي ماند.
    

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=844&tab=bargozide