نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اخلاق سگی به سبک وطن فروش ها
تلاقی


 سگ، سوسک یا حتی دلفین به خودی خود فحش نیست؛ این من و شما هستیم که در ادبیاتمان به آنها معنی زشت یا زیبا می دهیم و در این میان اصلاح طلبان سابق و فتنه گران امروزی که بعد از خوردن آخرین میخ ها بر تابوت اصلاحات آمریکائی عقده حقارتشان را بارها و بارها بر سر مردمان آزاده این سرزمسن خالی کرده اند؛ به هنرمندانه ترین روش ها اقدام به ارائه تعابیر زشت از آفریدگان خداوند یکتا می کنند.

به عنوان مثال روزنامه اعتماد ملی در اواسط دوران دولت نهم، مردمی را که به استقبال رئیس جمهوری محبوب دکتر احمدی نژاد رفته بودند را به دلفین تشبیه کرده بود.

آخرین نمونه اینگونه اعمال نیز در کاریکاتور مانا نیستانی پدیدار شده است؛ همان که چند سال قبل طی کشیدن کاریکاتوری به هم وطنان آذری زبانمان توهین کرد و زمینه سواستفاده ضدانقلاب و آشوب طلبان را در شهر تبریز فراهم نمود و اصلاً هم پیدا نبود که این کار را با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی انجام داده است!!!

به هر صورت اقامت گرفتن در آن سوی آب ها کار سختی نیست؛ بعضی ها برای این عمل حتی حاضرند وطنشان را و مردمشان را بفروشند چه برسد به آبروی نداشته شان . . .

راستی اگر بنده و شما که در این سوی آب روزگار می گذرانیم و شرفمان را به دلار های "سبز" و وعده های "چیز" شده لندنی ها نفروخته ایم، چنین اشتباهی را مرتکب می شدیم (که خدا نکند چنین کنیم) حضرات آن ور آب نشین چه می کردند؟ زمین را به آسمان و آسمان را به زمین نمی دوختند؟ داستان دروغین خس و خاشاک را خاطرتان هست؟

قصد ندارم جواب توهین را با اهانتی متقابل بدهم که  مشخص است در شأن ما نیست همانند آنها باشیم اما اگر کلاهمان را قاضی کنیم حتماً در می یابیم که ضربات پیاپی و مهلک مردمان شریف و مسلمان جمهوری اسلامی ایران بر پیکره تماماً دروغین اصلاحات آمریکائی در انتخابات مجلس هفتم و هشتم و ریاست جمهوری دهم و نهم به علاوه شورای شهر دوم و سوم آنچنان عقده ای در دل های بیمار لندن نشینان و آمریکا پرستان آفریده است که جهت تخلیه روانی خود به راحتی رابطه نوکر و اربابی خود با صهیونیسم بین الملل را فاش کرده و با ادبیاتی سخن می گویند که آنها در فلسطین اشغالی سخن می گویند و مسلمانان آنجا را مورد اهانت و کشتار قرار می دهند.

حالا می شود دریافت ریشه شعار نه غره نه لبنان در کدام مرداب گندیده بود و فتنه هشتاد و هشت از گور کدامین  افراد بلند شده بود.

خلاصه آنکه ناراحتی و دلخوری از این اخلاق و ادبیات سگی که از خصوصیات وطن فروشان است؛ عجیب نیست و البته دل هر ایرانی غیور و مسلمان مومن و انسان آزاده ای را به درد می آورد.

http://talaghii.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=84&tab=weblog