نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
هولوکاست سبز
سرویس سیاسی مفید نیوز :: پروژه کشته سازی، هولوکاست بچه گانه ای بود که با فاصله اندکی با زنده شدن تک تک کشته ها روبه رو شد و در ادامه شرکت میرحسین موسوی در ختم یک فرد زنده و داستان سرایی کروبی در مورد سعیده پورآقایی و ... حلقه آخر این نمایش شیطانی بودکه فتنه گران از اجرای آن عاجز ماندند و روسیاهی به ذغال ماند.

تاریخ: ۶ شهريور ۱۳۸۹

هولوکاست تحریفی است تاریخی که توسط هسته اصلی سرمایه داری یهود انجام گرفته است. ماجرا آن است که یهود از دیر باز دچار بحران عدم هویت مستقل بوده است و فقدان کشوری یهودی همیشه عقده ای در برابر آنها بوده است با وعده پوشالی ایجاد "سرزمین موعود" سعی در جمع آوری یهودیان سراسر جهان نمودند. اما وجود سرزمین با پیوندهای یهودی نیاز به آمادگی ذهنی افکار عمومی جهانی دارد. لذا به منظور مظلوم نمایی و توجیه ذهن مردم جهان واقعه هولوکاست که افسانه مرگ دسته جمعی میلیون ها یهودی به دست مسیحیت است جعل می شود.
در ایران نیز اقلیت سکولار و دین ستیز که از دیرباز در میان ایرانیان دین خواه و اسلام دوست دچار عدم جایگاه و هویت است، در جای جای تاریخ این مرز و بوم سعی در اخلال و عرضه اندام داشته است.این جریان که بعد از انقلاب بیش از پیش منزوی و سرخورده شده بود کارشکنی و توطئه را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در صدر برنامه های خود قرار داد.
در فتنه کور سال گذشته همین تفکر سکولار و دین ستیز، بی نقاب تر از همیشه به صحنه مبارزه آمد و با سردادن شعارهایی مانند "جمهوری ایرانی" و ... آرمان های کثیف خود را اعلام نمود.
اما این جریان نیز برای حضور و مبارزه نیاز به توجیه افکار عمومی جهت همراهی دارد. پس با تقلید از سرمشق استاد صهیونیت خود، پس از ارائه وعده های پوشالی و تخریب دولت و نظام اقدام به جمع آوری تمامی اپوزوسیون های انقلاب در تمامی نقاط جهان علیه نظام اسلامی نمود. گروه هایی از قبیل منافقین، سلطنت طلبان، اصلاح طلبان و ...
و در انتها آخرین مرحله پروژه یعنی مظلوم نمایی برای برانگیختن ترحم و ایجاد التهاب در جامعه کلید میخورد.
در این مرحله هسته اصلی فتنه،که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ، جبهه مشارکت و مجمع روحانیون در راس آنها قرار دارند با استفاده از مدل اسرائیلی خود دست به ایجاد هولوکاست سبز و تحریف وقایع تاریخی زدند.
پروژه کشته سازی هولوکاست بچه گانه ای بود  که با فاصله اندکی با زنده شدن تک تک کشته ها روبه رو شد و در ادامه شرکت میرحسین موسوی در ختم یک فرد زنده و داستان سرایی کروبی در مورد سعیده پورآقایی و ...  حلقه آخر این نمایش شیطانی بودکه فتنه گران از اجرای آن عاجز ماندند و روسیاهی به ذغال ماند.
این شباهت بین طرحها که از آموزش اساتید صهیونیست مانند جورج سوروس ناشی میشود، در کنار مستندات دریافت کمک های یک میلیارد دلاری از طرف دولت های عرب و صهیونیست غاصب، ماهیت استعماری و وابسته این جریان را مسجل و ثابت می کند.
البته اشخاص مختلفی در اثنای فتنه به دلیل عدم بصیرت و آگاهی بازی فتنه گران را خورده اند که حسابشان از آمرین فتنه جداست.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=84&tab=news