نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
آيت ‌الله صافي گلپايگاني: ‌خدمت به مردم، خدمت به امام زمان‌ (عج) است


تاریخ: ۸ مهر ۱۳۸۹

به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از مركز خبر حوزه، آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني در ديدار استاندار ايلام با اشاره به شجاعت و غيرتمندي مردم ايلام در دوران ستم‌شاهي گفت: مردم اين استان شجاع و غيرتمند و داراي استعداد خاصي هستند كه بايد از اين استعداد‌ها در راه پيشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.
وي با اشاره به همت مسئولين در رفع مشكلات مردم يادآور شد: با تلاش تمام مسئولين، همه مشكلات مردم در ابعاد معنويت، اخلاق، فقر، كار و ... برطرف مي‌شود.
آيت‌الله صافي گلپايگاني در ادامه خواستار توجه مسئولان ايلام به حوزه علميه اين استان شد و تصريح كرد: مسئولان بايد از استعداد و ظرفيت حوزه علميه در پيشبرد برنامه‌ها استفاده كنند تا دين در جامعه احياء شود.
اين مرجع تقليد خدمت در نظام جمهوري اسلامي را يك فرصت ارزشمند دانست و خطاب به مسئولان استان ايلام گفت: مشكل اقتصادي مردم را برطرف كنيد، زيرا بيشتر آسيب‌هايي كه به مردم مي‌رسد از ناحيه مشكلات مالي است.
آيت‌الله صافي گلپايگاني همچنين خاطرنشان كردند: شيعه در عصر غيبت امام زمان‌(عج) به سر مي‌برد و كسي كه به مردم خدمت كند، به امام زمان‌(عج) خدمت كرده است.
در ابتداي ديدار، اعلايي استاندار ايلام گزارشي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي اين استان ارائه كرد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=831&tab=rooz