نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
مرجع تقلید لس آنجلسی!
مبارز کلیپ


ببینید و بخندید!

بالاخره انتظارها به سر رسید! طی یک اقدام مجاهدانه، مرجع تقلید لس آنجلسی هم وارد میدان شد تا گره های کور مسلمانان را بگشاید!

وقتی سوژه ی خنده ی فتنه ی هشتاد و هشت، یعنی جناب کروبی خود را آیت الله نامید، دیگر حسن الله یاری خیلی شکسته نفسی کرده که به مرجعیت راضی شده! و ادعای خدایی نکرده!

ظاهرا دلارهای تانخورده آمریکایی زیر زبان این طلبه نمای افغانی بسیار مزه کرده و هوش از کله اش برده است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که احتمالا الهیاری با کسب فیض از محضر اساتیدی برجسته همچون بنیامین نتانیاهو و باراک اوباما به درجه مرجعیت نائل شده باشد !

حال به بخشی از استفتائات این طلبه نمای متوهم می پردازیم :

خرید و فروش اجناس اسرائیلی

سوال: خرید و فروش محصولات قوم یهود بویژه کالاهای وابسته به اسرائیل چه حکمی دارد ؟

خرید و فروش محصولات وابسته به هیچ کشوری بذاته اشکال ندارد و کشور یا دولت اسرائیل، مدخلیتی در حرمت این مسأله ندارد.

تعامل با اهل سنت

سوال : در محل زندگی ما اهل سنت هم زندگی می کنند. در صورتی که مجبور به خرید و فروش و تعامل با آنها باشیم آیا تعامل با آنها برای ما جایز است؟

نزد فقهای امامیه در حلال زاده بودن پیروان مکتب سقیفه اختلاف است البته اقوی عدم حلال زادگی این جماعت است. بنابراین هرگونه تعامل با آنها حرام و ناصحیح است.

حمایت و کمک به مردم فلسطین

سوال : کمک کردن به مردم فلسطین در جنگ هایی که با اسرائیل دارند با توجه به اینکه عموما از اهل سنت هستند چه حکمی دارد؟

آنچه از روایات و قول و سیره علماء مذهب بر می آید وجوب لعن و تبری از پیروان مکتب سقیفه است بنابراین کمک به آنها نه تنها وجه شرعی ندارد بلکه احتیاطا جایز نمی باشد.

در رد این شخص دلقک و عامل صهیونیست همین بس که خرید و فروش با رژیم صهیونیستی را مباح می داند اما برادران اهل تسنن را که در توحید و نبوت و معاد با ما مشترک هستند را با صفاتی که لایق خودش هست خطاب می کند.از دیگر فتاوای عجیب این عروسک خیمه شب بازی، جایز ندانستن کمک به مردم مظلوم فلسطین است!

کلیپ تصویری

3.63 مگابایت
دانلود کلیپ تصویری

[لینک مستقیم]

مذاکره بی چفیه ؛ یعنی تسلیم شدن!

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=829&tab=weblog