نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اختصاصی مفیدنیوز//زمستانی که به بهار تبدیل شد
سرویس سیاسی مفیدنیوز :: بهمن 1390 ماهی که در آن عزت ، صلابت و اقتدار ایران اسلامی سرمای زمستانی را به گرمایی دلبخش تبدیل کرد. ماهی که سیلی های متوالی را به گوش استکبار و غرب نواختیم. ضربات سنگینی که غرب هیچگاه آن را پیش بینی نمی کرد

تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰


بهمن 1390 ماهی که در آن عزت ، صلابت و اقتدار ایران اسلامی سرمای زمستانی را به گرمایی دلبخش تبدیل کرد. ماهی که سیلی های متوالی را به گوش استکبار و غرب نواختیم. ضربات سنگینی که غرب هیچگاه آن را پیش بینی نمی کرد .

اولین سیلی ؛ حضور دهها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بود که بار دیگر دل امام (ره) و شهدای عزیز و بزرگوار را شاد کرد و بر خلاف تحلیل سیاستمداران و رسانه های غربی و ضد انقلاب آن چیزی رغم خورد که عزت ایرانی را دو چندان کرد ، حضوری که مقام معظم رهبری از آن به عنوان " بصیرت ملت ایران " نام بردند.

چند روزی از گرمای حضور مردم و اتحادشان در 22 بهمن نگذشته بود که نوبت به پس دادن امتحان مسئولین رسید. 26 بهمن جشنواره ای از اقتدار مسئولین را شاهد بودیم. گام اول را مثل همیشه کارکنان و مسئولین هسته ای برداشتند ، مجتمع های سوخت 20 درصد برای راکتور تهران را به طور کاملا بومی توانستیم تولید کنیم و اولین مجتمع از این نوع را در قلب راکتور تهران جای گذاری کردیم خبری که در کمترین ساعت در جهان منتشر شد و این دومین سیلی ملت عظیم ایران به گوش استکبار بود

و اما سیلی سوم را هم باز هسته ای ها زدند ، ایران نسل تازه ای از ماشین های سانتریفیوژ را تولید کرده که در قیاس با نسل های قبلی بسیار کارآمدترند و قدرت تفکیک آن 3 برابر نسل اولی است و همچنین تعداد ماشین های سانتریفیوژ در تاسیسات غنی سازی را به نحو قابل توجهی افزایش دادیم.

سیلی چهارم را وزارت امورخارجه به طور غیر منتظری به گوش استکبار و غرب نواختند و برای ساعاتی تمام منابع غربی را در شوک فرو بردند و ایران به طورناگهانی اعلام کرد 6 شرکت وارد کننده نفت از ایران در آستانه قطع دریافت نفت قرار دارند مگر اینکه در رویه خود اصلاحاتی اساسی به عمل بیاورند.

و ضربه پنجم را شورای عالی امنیت ملی با اعلام خبر تمایل ایران برای ادامه مذاکرات با  1+5 به اتحادیه اروپا وارد ساختند ، نامه ای که در مناسبترین روز ممکن نوشته شد و ایران این نامه را پس از یک دور قدرت نمایی کامل به غرب ارسال کرد.

و اما سیلی آخر ، سیلی که غرب درد و صدایش را در 12 اسفند احساس می کند. سیلی که مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره) به گوش استکبار نواختند آنجایی که اعلام کردند : « ملت ایران با این بصیرت ، ایستادگی و حضور به هنگام در صحنه ، هیچگاه شکست نخواهد خورد و در انتخابات 12 اسفند نیز ملت بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهد داد. »

مفیدنیوز - حمید سطوتی
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=827&tab=news