نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
زیارت عاشورا به زمان حال
اسرار انتظار


عاشورا درسهای فراوانی به انسان ها می دهد از آزادگی و قیام مقابل کفر تا مطیع محض ولایت بودن.

باید عباس باشی تا با وجود اینکه مرگ را به وضوح می بینی از امان نامه دشمن بگذری.

تا به حال چندبار زیارت عاشورا را خواندید؟ صد بار، دویست بار، نه حتماً بیشتر خواندید ولی شده با خودت فکر کنی یزید زمان کیه؟ عمر سعد فعلی کیه؟ یا کی داره نقش شمر زمان ما را بازی میکند؟

اگر زیارت عاشورا را به زمان حال می خواندیم چی میشد؟

از لعن ونفرین استکبار که همان یزیدیان زمانند بگذریم، لعن و نفرین میکردیم کسانی را که مقدمات نابودی دین خدا را فراهم کردند و وسایل جنگی برای دشمنان داخلی و خارجی ما فراهم کردند.

سپس می رسیدیم به لعن و نفرین همفکران عمر سعد و شمر. خواصی که در سال  88 برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری مقابل امام زمان خود می ایستند. و وسوسه های دشمنان خارجی در آنها اثر میکند. مقام ولایت هرچه به آنها مهلت میدهد به خود نمی آیند جالبه که این افراد در کارنامه گذشته خود، نمره های درخشانی دارند اما قدر آن را نمی دانند و به مانند شمر، شمری که در صفین در رکاب حضرت علی (ع) جنگیده بود، و مجروح شده بود برای رسیدن به دنیا، گذشته خود را تباه میکنند. و یا خواصی که برای از بین بردن وجهه رییس جمهور پیشین، حاضر بودند قیمت ها را بالا و پایین کنند تا مردم ناراضی شوند.

 

چه خوب میشد خواص مدام از تحریم فرات نمی گفتند و امام خود را شرمنده نمی کردند. چه خوب بود خواص ما برای رسیدن به گندم ری برای استکبار و غرب لبخند نمی زدند.

ضمناً افرادی هم که خودشان را بی طرف می دانند و بر علیه خواص بی بصیرت جبهه نمی گیرند نباید از یاد برد و به این افراد گوشزد می کنیم که ممکنه فرصت نیابند که دیگر در جبهه مختار به خونخواهی امام خود خود برخیزند.

سلم لمن سالمکم خامنه ای                حرب لمن حاربکم خامنه ای

http://asrarentezar.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=804&tab=weblog