نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
در دور جديد؛ درس اخلاق آيت‌الله تهراني با موضوع «تربيت فرزند» برگزار مي‌شود


تاریخ: ۶ مهر ۱۳۸۹

به گزارش خبرگزاري فارس، ادامه جلسات درس اخلاق آيت‌الله مجتبي تهراني با موضوع «تربيت فرزند» پس از ماه مبارك رمضان، از روز چهارشنبه 7 مهر ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت معظّم‏له در خيابان ايران، كوچه شهيد ملكي آغاز مي‌شود.
جلسات اخلاق اين مرجع تقليد كه تا پيش از ماه مبارك رمضان با موضوع «غيرت مؤمن» برگزار مي‏شد، در دوره جديد نيز با همين موضوع ادامه خواهد يافت.
اين استاد برجسته اخلاق، طي 14 جلسه به مباحث تربيتي اسلام با رويكرد خانواده و تربيت فرزند پرداخت كه اين موضوع با شروع مجدد جلسات ادامه خواهد يافت.
اين جلسات كه سال‏ها است در تهران مشتاقان معارف اسلامي، خصوصاً جوانان را به دور خود گرد آورده است، تاكنون به بالغ بر 2 هزار و 600 جلسه رسيده و گنجينه‌اي از موضوعات معارف ناب اسلامي در حوزه اخلاق و سير و سلوك الي‏الله است.
گفتني است متن، صوت و فيلم اين جلسات در پايگاه اطلاع رساني اين استاد برجسته اخلاق به نشاني www.mojtaba-tehrani.ir در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد.
همچنين از ابتداي سال تحصيلي حوزه‏هاي علميه، صوت جلسات درس خارج فقه و اصول اين مرجع تقليد شيعيان نيز در پايگاه اطلاع رساني ايشان به روز رساني شده و همچنين به صورت زنده از طريق مدرسه فقاهتِ سايت ارتباط شيعي به نشاني www.eshia.ir پخش مي‌شود.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=803&tab=rooz