نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
سخنان پدرشهید روشن پس از رای دادن


تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۰

پدر شهید احمدی‌روشن امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حمایت مردم از جمهوری اسلامی ایران و حضور همیشگی آنها در صحنه اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی همانگونه که در 22 بهمن برای حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته حضوری پرشور داشتند، بار دیگر با آرمان‌های والای امام شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند و در انتخابات امروز نیز با حضور چشمگیر خود مشت محکمی در دهان دشمنان می‌زنند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: مردم ایران اسلامی با حضور دندان‌‌شکن خود به استکبار می‌فهمانند که با ترور فرزندان غیور این مرز و بوم و چوب لای چرخ انقلاب گذاشتن نمی‌توانند مردم غیور ایران اسلامی را ناامید کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم پشتیان رهبر و جمهوری اسلامی ایران هستند تاکید کرد: مردم همواره حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری ایران ثابت کردند و امروز نیز با حضور پرشور خود به دشمنان می‌فهمانند که هرگز میدان را خالی نمی‌کنند.

وی در ادامه بیان داشت: استکبار جهانی همه تلاش خود را می‌کند که مردم را نسبت به مسئولان و به ویژه نسبت به رهبر عزیز دلسرد کند و با توطئه‌های مختلف همچون ترور و حرکت‌های ایذایی می‌خواهد پشت مردم را خالی کند اما مردم ولایی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی مصمم‌تر از همیشه پشت سر نظام خود می‌ایستند.

احمدی روشن در پیامی به ملت ایران گفت: اگر ما در راه انقلاب اسلامی شهید دادیم و فرزندان این مرز و بوم خون خود را در این راه اهدا کردند و هر چه داشتند در راستای انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند برای این بود که با خون خود ثابت کنند که پاکار انقلاب اسلامی هستند.

وی بیان داشت: امروز مردم غیور با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رای به استکبار ثابت می‌کنند که پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند و همواره در صحنه هستند.

پدر شهید روشن در پایان تصریح کرد: قطعا مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود سیلی سختی به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی می‌زنند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=7797&tab=rooz