نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
پرداخت عیدی به نویسندگان مستمری بگیر


تاریخ: ۷ اسفند ۱۳۹۰

سید مهدی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار و با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی مستمری‌بگیران طرح تکریم حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان عیدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه عیدی این اعضا تا هفته آینده پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: مستمری‌بگیران صندوق معادل یک ماه مستمری خود را به عنوان عیدی دریافت می‌‌کنند و این عیدی به همراه مستمری اسفند ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرداخت عیدی به مستمری‌بگیران صندوق حمایت از نویسندگان

شجاعی یادآور شد: تعداد 2 هزار و 200 نفر از نویسندگان و هنرمندان از مستمری‌بگیران صندوق حمایت از نویسندگان، خبرنگاران و هنرمندان هستند.

بیمه‌ تکمیلی خبرنگاران با افزایش 15 نوع خدمات جدید درمانی

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، خبرنگاران و هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره بیمه تکمیلی خبرنگاران اظهار داشت: مقدمات اعطای بیمه تکمیلی صندوق با پوشش‌های درمانی گسترده‌تر فراهم شده است.

وی افزود: تا هفته آینده تفاهم‌نامه بیمه‌ تکمیلی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای به امضا خواهد رسید و خبرنگاران عضو صندوق می‌توانند از این پوشش بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

شجاعی با بیان اینکه امسال 15 نوع خدمات بیمه‌ای جدید به بیمه‌ تکمیلی اضافه شده است، یادآور شد: مبلغ حق بیمه ‌تکمیلی که توسط هر یک از اعضا پرداخت خواهد شد حدود 60 هزار تومان تعیین شده و سقف تعهدات این بیمه بیش از 20 میلون تومان است.

 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=7706&tab=rooz