نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
روايت دست اول سيا نيوز از سربالايي فتنه


تاریخ: ۴ مهر ۱۳۸۹

سردرگمي، بي عرضگي و اختلاف ميان بازيگران فتنه باعث اعتراض شديد سايت گويا نيوز شد. اين سايت كه طي سال گذشته علي الدوام از فتنه گران حمايت كرده و ننگ انتشار آگهي علني استخدام براي سازمان سيا را به دوش مي كشد، ترجيح داد خاتمي و كروبي و موسوي را ضمن انتشار كاريكاتوري هجو كند.
در كاريكاتور گويا نيوز، اين 3 نفر در سربالايي مانده اند. كروبي به سختي مشغول كشيدن افسار الاغي است كه موسوي به صورت وارونه بر آن سوار است و بي توجه به اطراف و اوضاع در حال نوشتن بيانيه 27 و 28 مي باشد. خاتمي كه در اين ميان بعد از همه ديده مي شود، نشسته و موبايل به دست مي گويد «من ديگه توانش را ندارم، زنگ مي زنم]هـ...[ بياد منو ببره»!
انتشار اين كاريكاتور هجوآميز در حالي است كه گويا نيوز يكي از حاميان رسانه اي عمده جريان فتنه به شمار مي رود و علي الدوام اظهارات و بيانيه هاي اين بازيگران فتنه را به همراه تحليل و تفسيرهاي جانبدارانه منتشر كرده و در دوره آشوب هاي خياباني، فعاليت پر از هيجان و ستايشي را پشت سر گذاشته بود.
انتشار كاريكاتور گويا در حالي است كه سايت كلمه از قول موسوي و در واكنش به خبر منتشره در روزنامه رسالت ادعا كرد «هيچ اختلافي بين بنده و برادران بزرگوارم كروبي و خاتمي وجود ندارد».
چند سال پيش حجاريان به هنگام درماندگي مدعيان اصلاح طلبي تصريح كرده بود اصلاح طلبان به سربالايي رسيده اند و مانند اسب هاي درشكه همديگر را گاز مي گيرند. او بعدها هم گفت كه خوراندن علف به اسب هاي درشكه پاي كتل، فايده اي ندارد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=746&tab=rooz