نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
شهاب الدين صدر: حادثه مهابادبراي انحراف افكار عمومي از وقايع سازمان ملل بود


تاریخ: ۴ مهر ۱۳۸۹

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سفر احمدي نژاد به نيويورك گفت: حادثه مهاباد براي انحراف افكار عمومي از مواضع قاطع و روشن ايران در سازمان ملل بود.
شهاب الدين صدر، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس با اشاره به حادثه تروريستي در مهاباد، تاكيد كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون ابرقدرت ها به ويژه آمريكا و اسرائيل تلاش مي كنند تا به انقلاب ما ضربه بزنند كه در هر زماني اين طراحي ها متفاوت است.
وي با تاكيد بر اينكه حمله نظامي، حادثه طبس و كودتاي نوژه از مواردي است كه گروهك هاي تروريستي عليه جمهوري اسلامي به كار بسته اند، تصريح كرد: به شهادت رساندن ائمه جمعه، وقايع 7 تير و حوادثي كه اخيرا اتفاق افتاد در حقيقت نشان مي دهد كه مبارزه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و اسرائيل عليه انقلاب و نظام همچنان ادامه دارد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي بر همين اساس به حادثه 11 سپتامبر اشاره كرد و متذكر شد: طراحي 11 سپتامبر را صهيونيست ها و آمريكايي ها انجام دادند، روز دهم سپتامبر شارون سفر خود را به آمريكا لغو مي كند و در روز حادثه 2 ساعت سيستم امنيتي شهر از كار افتاده و تمام صحنه را مثل يك فيلم سينمايي فيلمبرداري كردند و هيچ شخصيت مطرح يهودي در ميان نزديك به 3 هزار نفري كه كشته شده بودند، وجود نداشت.
وي با تاكيد بر اينكه در حقيقت آنها با اين اقدام مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامي را در دنيا علني تر كردند، يادآور شد: سران سلطه اين بهانه را درست كردند و به بهانه بن لادن به افغانستان حمله كردند و اشغال عراق هم در همين راستا قرار دارد و اين عمل آنها ادامه پيدا مي كند.
وي در عين حال حادثه تروريستي در مهاباد را جزء همين پروژه دانست و گفت: در وسط يك پروژه نمادين نظامي در آغاز هفته دفاع مقدس كه براي همه مردم ما خاطره عزت و سربلندي و دفاع از مرز و بوم كشور است، يكدفعه اين كار را انجام دادند كه عده اي از مردم به شهادت رسيدند و زخمي شدند و در حقيقت مي خواهند در دنيا عليه منافع ملي ما حركت كنند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=740&tab=rooz