نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
محمدرضا يزدان پناه،عضو فراري حزب مشاركت نمك گير گروهك هاي تروريست كومله و پژاك


تاریخ: ۳ مهر ۱۳۸۹

همكار فراري روزنامه هاي زنجيره اي وابسته به مشاركت و كارگزاران، پس از نمك گير شدن توسط گروهك تروريستي كومله، به تبرئه و تطهير اين گروهك جنايتكار پرداخت.
محمدرضا يزدان پناه عضو جبهه مشاركت بود و پيش از اين با روزنامه هاي ياس نو، كارگزاران، هم ميهن، شرق، اعتماد، اعتمادملي، صداي عدالت و فرهيختگان، و سايت هاي آفتاب و نوروز همكاري داشت. او پس از ايفاي نقش در فتنه سال گذشته، با كمك واسطه گروهك هاي پژاك و كومله از كشور گريخت و به همين دليل هم براي اينكه دين ولي نعمت هاي جديد! را ادا كرده باشد ماه گذشته مصاحبه اي توأم با توجيه و تبليغ، با مهتدي رئيس گروهك پژاك در سايت ضدانقلابي روزنت ترتيب داد و اين گروهك تروريستي را- كه يكي از متهمان بمب گذاري تروريستي اخير در مهاباد هم هست- به عنوان جرياني دموكرات و طرفدار حقوق بشر و «سبز» معرفي كرد.
وي به تازگي هم با اذعان به فرار از كشور به واسطه گروهك كومله، تملق بلندبالا و نچسبي براي اين گروهك تروريستي و جنايتكار در وبلاگ خود منتشر كرد و با اشاره به حضور در اردوگاه اين گروهك، از آنها به عنوان انسان هايي عاشق، بزرگ، شجاع، با اخلاص، و مهربان ياد كرد! وي با انكار جدايي طلبي و خيانت ها و جنايت هاي گروهك كومله مدعي شد آنها مطالبات دموكراتيك و آزادي خواهانه دارند.
اين گزافه گويي ها در حالي است كه گروهك كومله در خدمت سازمان هاي سيا و موساد و سپس استخبارات عراق قرار گرفت و نقش مهمي در ناامني هاي سال هاي آغازين انقلاب در كردستان داشت و نه تنها نيروهاي مردمي اعزامي به منطقه بلكه مردم غيور كرد را مورد جنايت قرار داد و از هيچ سبعيتي -در اندازه سر بريدن و نسل كشي- در منطقه دريغ نكرد. سران اين گروهك اكنون هم تحت الحمايه آمريكا و برخي سرويس هاي اطلاعاتي اروپايي قرار دارند.
برخي عناصر افراطي در احزابي چون مشاركت و مجاهدين در سالهاي حاكميت اصلاح طلبان، ارتباط گسترده اي با گروهك هاي تجزيه طلب و تروريست برقرار كردند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=722&tab=rooz