نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
وصيت نامه شهيد حميدرضا بهارمستيان
در ضمن به برادران و خواهران خودم و همين طور پدر و مادر و تمام فاميل ها و دوستان اين پيام را دارم كه خط اسلام و امام را رها نكنند كه همانا خط رستگاري است.


بسم رب الشهداء والصديقين


"و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الل امواتا بل احيا عند ربهم يرزقون "
به نام خدايي كه شريكي ندارد. بدينوسيله اين برگه را بعنوان وصيتنامه خود معرفي مي كنم. من حميد رضا بهارمستيان اين بنده حقير، شهادت مي دهم كه خدا يكي است و حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) بنده و رسول اوست و شهادت مي دهم اگاهانه در اين راه قدم گذارده ام و نيز داوطلبانه.
اميدوارم اين جهاد مورد قبول خداوند متعال قرار گيرد. از پدر و مادرم مي خواهم از من راضي باشند. و از همه كساني كه اسم مرا مي شناسند رضايت بگيرند.
در ضمن جلسه ختم مرا بسيار جزئي بگيرند و خرج آنرا به جبهه ها كمك كنند. در ضمن سه سال نماز و دو روز روزه ي قضا دارم كه از پدر و مادرم خواهشمندم اين مقدار را اداء كنند.
ديگر براي امت اسلامي ايران پيامي دارم كه خط امام را رها نكنند و براي ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) دعا كنند و تداوم بخش راه شهدا باشند و پدر و مادرم از دست من راضي باشند.
"الهي و ربي و سيدي و مولاي من لي غيرك و اسئله ان يتوب علي توبة عبد الذليل الخاضع الخاشع المسكين المستكين لا يملك لنفسه نفعا و لا ضرا و لا موتا و لا نشورا"
"الهي العفو، الهي العفو، الهي العفو" براي بخشش گناهان من دعا كنيد.
در ضمن به برادران و خواهران خودم و همين طور پدر و مادر و تمام فاميل ها و دوستان اين پيام را دارم كه خط اسلام و امام را رها نكنند كه همانا خط رستگاري است.
"در پايان مرا دعا كنيد"
"خدايا خدايا تا انقلاب مهدي (عجل الله تعالي فرجه الشريف) حتي كنار مهدي خميني رانگهدار"
*والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته حميدرضا بهارمستيان*

20 آبان 1362

"الهم اجعلني من جندك فان جندك هم الغالبون"
"واجعلني من حزبك فان حزبك هم المفلحون"
"واجعلني من اوليائك فان اوليائك لاخوف عليهم و لاهم يحزنون"
* هر كه دارد هوس كرب و بلا بسم الله *

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=72&tab=shohada