نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
عسگراولادی: آیت​الله مهدوی​کنی گفت وحدت صد در صدی امکان ندارد



عضو هیات داوری اصولگرایان از خبرنگاران خواست در شناسایی مجموعه اصولگرایانی که در ۸+۷ نماینده ندارند کمک​شان باشند.

به گزارش جهان به نقل از  خبرآنلاین، حبیب​الله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم روز خبرنگار این تشکل اصولگرا که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به تلاش اصولگرایان برای وحدت گفت: آیت​الله مهدوی​کنی در اولین جلسه​ای که اعضای شورای مرکزی سازوکار ۸+۷ به عنوان اعضای شواری مرکزی جبهه متحد اصولگرایان داشتند؛ گفتند که وحدت صد در صدی امکان ندارد بلکه ما به جانب اتحاد می​رویم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر غیر ممکن است دو نفر در یک حزب، مثل موتلفه وحدت کامل پیدا کنند. اما آنچه که تشکل و تحزب به ارمغان می​آورد این است که جمع​بندی نهایی را همه می​پذیرند.

عضو هیات داوری اصولگرایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به جانب اتحاد خوب حرکت کرده و موفق باشیم.

عسگراولادی با اشاره به حضور نمایندگان اضلاع جبهه متحد اصولگرایی در سازوکار ۸+۷ گفت: تا کنون جامعتین به خوبی توانسته​اند با مجموعه​هایی از اصولگرایان که خود را مطرح کرده بودند، تماس گرفته و نمایندگان آنان را در ۸+۷ بگنجانند.

وی افزود: اما ممکن است اصولگرایانی باشند که در این مجموعه گنجانده نشده و نماینده نداشته باشند که خبرنگاران باید ما را مطلع کنند. طی روزهای اخیر آقای بادامچیان، ترقی و به ویژه آقای حبیبی توصیه​هایی به من داشته​اند. اینکه بگوییم همه زیر چتر این سازوکار هستند، این طور نیست. ما حرکت جامعتین را شروعی می​بینیم که باید ادامه پیدا کند و به گوش هستیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، جریان انحرافی و فتنه ۸۸ را خط قرمز اصولگرایان خواند و گفت: خبرنگاران توجه داشته باشند آنانی را که می​خواهند به ما معرفی کنند، با جریان انحرافی داد و ستد نداشته باشند. اگر خبرنگاران اطلاعات خود را به شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان بدهند ممنون می​شویم.

وی افزود: افرادی که خط امام(ره) و ولی فقیه، قانون اساسی و نظام را قبول داشته باشند و نسبت به فتنه و انحراف موضع صریح داشته باشند در قالب اصولگرایی می​گنجند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=710&tab=bargozide