نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
وقتی علی کریمی در 2 ساعت قهرمان سبزی ها شد
سرویس سیاسی مفید نیوز :: اما ماجرا از ساعت هفده و سی دقیقه شکل تازه ای به خود گرفت. مصطفی آجرلو مدیر ارزشی و موفق عرصه فوتبال و باشگاه استیل آذین علت اخراج کریمی را روزه خوری او در ملا عام ،عدم توجه به تذکرات و فحاشی در قبال آنها عنوان کرد.

تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۸۹


دیروز و حوالی ساعت پانزده و سی دقیقه تلکس های خبری ، خبر اخراج علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی را از تیم باشگاهی استیل آذین مخابره کردند.در ساعات اولیه افکار عمومی با بی توجهی این خبر را ساخته و پرداخته ی رسانه های زرد ورزشی و یا از سنخ درگیری های روزانه و رایج در فوتبال دانست و منتظر پا در میانی ،تکذیب و یا آشتی طرفین ماجرا بود.
اما ماجرا از ساعت هفده و سی دقیقه شکل تازه ای به خود گرفت. مصطفی آجرلو مدیر ارزشی و موفق عرصه فوتبال و باشگاه استیل آذین علت اخراج کریمی را روزه خوری او در ملا عام ،عدم توجه به تذکرات و فحاشی در قبال آنها عنوان کرد.
از همان دقایق اولیه مخابره خبر دوم ، رسانه های دروغ پراکن جریان موسوم به سبز وارد صحنه شدند تا با برخورد سیاسی با موضوع قهرمانی پوشالی بتراشند و قبح عمل زشت کریمی را مخدوش کنند.حمایت های گاه و بی گاه رسانه های سبز از افرادی که مرتکب گناه و ناهنجاری های دینی شده اند بیش از پیش چهره دین ستیز و سکولار این جریان را اثبات میکند.این رسانه ها در عادتی مالوف به بهانه تراشی های سیاسی برای اخراج این بازیکن بد اخلاق مشغول شدند تا با سیاسی کردن موضوع و در سایه موج اهمیت این خبر چند ساعتی به حیات انگل گونه خود ادامه دهند.
انتظار میرود باشگاه استیل آذین با پافشاری بر اخراج این بازیکن و شکایت به مراجع ذی صلاح اقدام ارزشمند خود را کامل کند و فدراسیون فوتبال هم با در نظر گرفتن محرومیت های مندرج در متن قانون از بروز چنین حرکات زشت در فوتبال که امروز مستقل از فرهنگ به راه خود ادامه میدهد ، جلوگیری کند.


http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=70&tab=news