نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
آره، نه، بالاخره چي؟!


تاریخ: ۱ مهر ۱۳۸۹


به گزارش کیهان، سايت بالاترين كه تحت مديريت منوشه امير از اسرائيل اداره مي شود، با ذوق زدگي اعلام كرد كه «حصر مهندس موسوي شكسته شده و تعدادي از فعالان سياسي اصلاح طلب موفق به ملاقات با وي شدند»! بالاترين در ادامه خبر خود ادعا كرد كه شكسته شدن اين حصر موسوي در نتيجه اعتراض هواداران جنبش سبز!! بوده است! و با استناد به تاثير اعتراض آنان خطاب به آنها نوشت؛ اگر حضور شما در خيابان ها خطرناك است، اعتراض به رژيم از طريق سايت ها و وبلاگ ها كه خطري ندارد!
در همين حال يكي از كاربران سايت بالاترين در نظر ارائه شده ذيل خبر مزبور نوشت؛ آقاي منوشه امير! «شما با خيال راحت در تل آويو نشسته اي و براي ما نسخه مي پيچي و امريه صادر مي كني؟» اين پيام فقط چند دقيقه روي سايت ياد شده دوام آورد و گردانندگان بالاترين كه ظاهرا متوجه مفهوم آن نشده بودند پس از چند دقيقه اين پيام را حذف كردند.
و اما، در حالي كه سايت هاي حامي سران فتنه از شكسته شدن حصر موسوي خبر مي دهند و آن را نشانه تاثير اعتراض هواداران مي دانند، سايت كلمه وابسته به ميرحسين موسوي، خبر ممانعت از ملاقات همسران شهيد همت و شهيد باكري با ميرحسين موسوي را در صدر اخبار خود قرار داد و نوشت: «خانواده شهيد همت و شهيد باكري كه در پي ديد و بازديدهاي همه ساله به ديدار ميرحسين موسوي رفته بودند با ممانعت شديد نهادهاي امنيتي روبه رو شدند. آنها پس از معطلي طولاني مجبور به بازگشت شدند.»
گفتني است يك سايت ضدانقلابي وابسته به سلطنت طلبان با نقل دو خبر متناقض فوق نوشت «فريب اين بازي ها را نخوريد!نيروهاي امنيتي ايران از خانه موسوي به عنوان يك تله براي شناسايي افراد فعال اپوزيسيون استفاده مي كنند» و در توضيح نظر خود افزوده است«بايد باور كنيم كه ديگر از موسوي و كروبي و خاتمي كاري ساخته نيست ولي رژيم جمهوري اسلامي با آن كه مي تواند آنها را بازداشت كند، دست به اين كار نمي زند و ترجيح مي دهد از موجوديت ناكارآمد آنها نيز حداكثر بهره را ببرد و توسط آنها، مخالفان خود را شناسايي كند»!

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=695&tab=rooz