نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
دستگيري 62 نفر از اراذل و اوباش پايتخت


تاریخ: ۸ آبان ۱۳۹۰

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 62 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران طي عملياتي پليسي و در راستاي طرح امنيت محله محور خبر داد.
به گزارش مركز فرماندهي تهران بزرگ سردار حسين ساجدي نيا در حاشيه دستگيري اين اراذل و اوباش گفت: اين طرح در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان تهراني صورت گرفته است.
وي گفت: در اين طرح كه توسط مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با همكاري عوامل يگان امداد تهران بزرگ صورت گرفته است؛ 62 نفر از اراذل و اوباش به اتهام شرارت و ايجاد اخلال در نظم عمومي دستگير و در همين راستا؛ از دستگيرشدگان بيش از 900 قوطي مشروبات الكلي، تعدادي تجهيزات ماهواره اي سلاح سرد و گرم شامل كلت و خشاب مربوطه، چاقو، قمه و دشنه كشف و ضبط شده است.
سردار حسين ساجدي نيا افزود: در اين طرح كه به درخواست شهروندان تهراني و براي تثبيت امنيت و آرامش شهروندان انجام شده است؛ مقادير متنابهي موادمخدر صنعتي و سنتي از قبيل ترياك، كراك و شيشه و تعداد 500 لوح فشرده مبتذل و مستهجن و آلات و ادوات مصرف موادمخدر نيز به دست آمده است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به استمرار طرح امنيت محله محور گفت: اين طرح بنابر درخواست شهروندان و برقراري امنيت اجتماعي انجام مي شود و متهماني كه در اين رابطه دستگير شده اند پس از انجام تحقيقات تكميلي راهي دادسرا خواهند شد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=6904&tab=rooz