نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
وضوی صفر و یک ها
از جنس خدا


می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت

باز هم روزهای خوب ماه شعبان و خیابان های در حال آذین بندی شهر، نوید فرارسیدن یک جشن تولد را می دهند. جشن تولد امام زمان مان، صاحب امورمان، امام پاکی ها…

نشستیم و فکر کردیم که برای تولد عزیزترین کس مان باید چه چیزی کادو بدهیم؟! مثل سالهای قبل، دیدیم کادوی خوبی که در حد و اندازه ی او باشد نداریم. اما فکری به ذهن مان رسید تا حداقل بتوانیم دل ایشان را شاد کنیم. مگر نه اینکه خود حضرت در توقیع به شیخ مفید می نویسند:

«تنها چیزی که ما را از شیعیان مان پوشیده نگه می دارد همانا چیزهای نا خوشایندی است که از ایشان به ما می رسد و از آنان انتظار نمی رود.»

پس باید همت کنیم تا بیش از این فرج آقایمان را با دست خود، به تاخیر نیندازیم.

بزرگی در لابلای وعظ ش نکته جالبی گفت که جرقه انتخاب «کادوی تولد» امسال من به آقا زده شد. می گفت «اگر همین الان امام زمان ظهور کنند و به تو بگویند موبایل ت را به من بده، می دهی؟! از محتویات آن مطمئنی و خیالت راحت است؟ عکسی، موسیقی ای، کلیپی یا هر چیزی که مورد رضایت ایشان نباشد و او را آزرده کند نداری؟!»

 

امسال با جمعی از اهالی وب، و همه کسانی که با ابزارهای فناوری سر و کار دارند، می خواهیم قراری بگذاریم و یک کادوی تولد متفاوت به آقا هدیه بدهیم. با هم وضوی صفر و یکی بگیریم. مگر نه اینکه وضو برای طهارت و پاک کردن جسم و روح ماست. کادوی امسال ما به آقا هم همین است. همه با هم پنجشنبه، در روز نیمه شعبان، لپ تاپ، موبایل، انواع حافظه ها و ابزارهای دیجیتالی مان را تطهیر کنیم. از دید ایشان، یک دور همه وسایل مان را دقیق چک کنیم و هرچه را فکر می کنیم نمی پسندند، هم به نیت خوشحال کردن ایشان و هم برای طهارت خودمان، حذف کنیم و دور بریزیم.

همه به این طرح دعوت اند. اگر دوست دارید در این برنامه جمعی شرکت کنید می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

  • مشخصات خود شامل نام، ایمیل، آدرس سایت یا وبلاگ (در صورت تمایل) و یک جمله کوتاه را به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۴۴ پیامک کنید.
  • همین جا در قسمت نظرات همین مطلب آمادگی خود را اعلام کنید و مشخصات تان را درج نمایید.

همچنین با نوشتن مطلب، بنر، پوستر، پادکست، مینیمال و … درباره این طرح یا انتشار همین مطلب در سایت و وبلاگ تان، یا ارسال پیامک به لیست خود، در یک هفته ی باقی مانده دوستان و آشنایان تان را از این طرح با خبر نمایید و در بهره های معنوی  آن سهمی داشته باشید، انشا الله. التماس دعا.

http://azjensekhoda.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=689&tab=weblog