نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدی نژاد: ‌ترور متعلق به حاکمان ترسو و بزدل آمریکاست‌


تاریخ: ۵ آبان ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در جمع مردم قاین اظهار داشت: دشمنان به قدری از پیشرفت و عزت ایران اسلامی عصبانی هستند که حتی از ارتکاب جنایت رویگردان نبوده و دست به ترور زده و دانشمندان هسته‌ای کشورمان را ترور می‌کنند.
وی ادامه داد: هر زمان که ملت ایران به سمت پیشرفت و فتح قله‌های عزت و اقتدار حرکت می‌کند، دشمنان به طور علنی و غیرعلنی چنگ و دندان نشان می‌دهند چرا که می‌دانند ملت ایران ظرفیت الگو شدن و حرکت در خط مقدم ملت‌ها به سمت کرامت و آزادی را دارد.
احمدی‌نژاد با اشاره به تلاش قدرت‌های سلطه‌گر و دنباله‌های داخلی آنان برای ایجاد یاس و ناامیدی و ناتوان نشان دادن ملت ایران تصریح کرد: همه قدرت‌های فاسد و دنباله‌های آنها بدانند که اگر تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران بسیج کنند، این ملت مصمم، همدل، متحد و متوکل به خدا تمامی مشکلات را برطرف کرده و در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به تلاش‌های دولت آمریکا برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ملت ایران گفت: دولت آمریکا با طرح برخی ادعاهای واهی در زمینه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تلاش فراوانی کرد تا دیگر دولت‌ها را علیه ملت ایران بسیج کند و زمانی که در این هدف خود ناکام ماند، ملت ایران را به طور بی‌شرمانه به تروریسم متهم می‌کند.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ملت ایران اهل فرهنگ، منطق و دارای عزت و کرامت است و نیازی به ترور ندارد و اصولاً ترور متعلق به کسانی است که ترسو و بزدل و فاقد تمدن و فرهنگ هستند.
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: کسانی به دنبال ترور هستند که از حل مشکلات اقتصادی خود ناتوان مانده و کشور بزرگی مثل افغانستان را به اشغال در می‌آورند و در طول 10 سال اشغال جز خرابی، ترور و فساد حاصلی برای ملت افغانستان نداشته‌اند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه پیام ملت ایران به سایر ملت‌ها مهربانی، عدالت و دوستی است، گفت: ملت ایران صدها سال با احترام و کرامت در کنار ملت‌های منطقه زندگی کرده و نیازی به ترور ندارد، ترور مورد نیاز کسانی است که سرزمین دیگران را برای غارت ثروت و منابع آن اشغال می‌کنند.
رئیس‌جمهور افزود: سلطه‌گران با طرح اتهاماتی مانند ترور، قصد دارند بهانه‌ای ایجاد کرده تا تحریم‌های خود را علیه ملت ایران سنگین‌تر کنند و در مسیر پیشرفت این ملت مانع ایجاد کنند.
احمدی‌نژاد اظهار داشت: سلطه‌گران باید بدانند که هیچ یک از دشمنان ملت ایران در طول تاریخ در مقابل ملت ایران پیروز و خوشحال نبودند، بلکه همه آنها در مقابل این ملت شکست خوردند.
وی با بیان اینکه دولت آمریکا و مستکبران بهانه‌های گوناگون با ملت ایران مخالفت می‌کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که حدود 30 سال از شاه پهلوی و سرکوب و غارتگری‌ها این جنایتکار حمایت کردند امروز در مقابل ملت ایران قرار گرفته و قصد دارند با هوچی‌گری، دروغ‌پراکنی و تبلیغات منفی چهره نورانی ملت ایران را تخریب کنند.
رئیس‌جمهور خطاب به سلطه‌گران گفت: ملت ایران به راه درست و عبودیت الهی و عمل صالح دعوت می‌کند و پذیرش این دعوت به نفع‌تان است اما اگر نپذیرید بدانید که این ملت متحد و یکپارچه مقابل تمامی سلطه‌گران ایستاده و تا آخر به این ایستادگی خود ادامه خواهد داد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ملت ایران با هوشمندی و درایت در برابر تمامی قدرت‌ها ایستاده است و حسرت سر سوزنی عقب‌نشینی را در دل دشمن‌ها خواهد گذاشت.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=6869&tab=rooz