نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
به افتخار صداوسیما یه کف مرتب!
جلبک ستیز


به غربت امام هادی(ع) که فکر می کنم از هتاکی شاهین نجفی به سادگی عبور می کنم. او دشمن است و دشمن، کارش دشمنی است. او اگر این شعر را نمی خواند باید تعجب می کردیم. اگر دشمن با ملت ایران و شیعیان جهان دشمنی نکند باید تعجب کنیم.

اما از شاهین نجفی که عبور می کنم آرام آرام که به جلو می روم همه را درغربت ائمه سهیم می بینم. تا بحال با خود فکر کرده اید چرا در سریال پایتخت که چند وقت پیش از صداو سیمای ملی پخش می شد نام نقی را برای مضحکترین شخصیت سریال برگزیده بودند؟ تابحال با خود فکر کرده اید چرا باید همه زنان متول و ثروتمند در سریال ها بدحجاب باشند و اکثر زنان کارگر و فقیر چادری؟!!! حتما شخصیت تقی را نیز در ذهن دارید؟ تقی نام همان شخصیتی که در یکی از سریال های سیما در چند سال گذشته، شخصی بود معتاد و انگل جامعه!

از تقی و نقی و سکینه و کلثوم و دسته گل های صداوسیما  که بگذریم، می رسیم به فرهنگی که ناآگاهانه در بین خودمان رواج دادیم. هر چیزی که می خواهیم بگوییم قدیمی است نام مبارک امام جواد را با لفظ نامناسب به کار می بریم!!!

بیشتر که فکر می کنم می بینم همه ما در غربت ائمه مقصریم. همه ما مسئولیم.

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که حرمت امامزاده در دستان متولی اش است. وقتی صداوسیمای ملی ما حرمت نامهای مبارک ائمه را نگه نمی دارد، وقتی به راحتی و بی هیچ خط قرمزی نام مبارک حضرت داوود را مسخره عام و خاص می کند و در سریال مزخرف پاورچین به داونه تغییر می دهد، وقتی حریمها در رسانه ملی جامعه شیعی، حفظ نمی شود و در ایام سوگواری ائمه (به غیر از ایام فاطمیه و محرم) تنها به سیاه کردن لوگوی شبکه های سیما بسنده می کنیم، نباید از ش.ن ملعون انتظار داشته باشیم در مدح ائمه ترانه سرایی کنند!

در اینکه حکم ارتداد تنها حکمی است که شایسته ش.ن ح ر ا م ز ا د ه است شکی نیست اما براستی صدای و سیمای ملی ما تا چه زمانی می خواهد به سریال های یوسف و مختارنامه اش بنازد و سالیان سال با فایل این سریال ها در کشورهای اسلامی رزومه کاری پر کند. صداوسیمایی که منتظر است هتک حرمتی صورت بگیرد تا یادش بیفتد شهادت و ولادت سایر ائمه نیز می تواند مهم باشد!


نگاهی گذارا می اندازیم به برنامه های شب شهادت امام هادی(ع) در رسانه ملی. (ساعت پخش برنامه های ذیل ۱:۳۰ نیمه شب است)

پنجشنبه شب. شب شهادت امام هادی (ع). همان امامی که هتاکانه به او تاختند و گویا باید به مقدسات ما بتازند تا یادمان بیفتد شبکه اجتماعی هادی نت طراحی کنیم و در مظلومیت او زانوی غم در آغوش بگیریم.

شبکه اول ویژه برنامه یاد خدا سخنرانی حجت السلام فرحزادی در باب امام هادی (ع) و زیارت جامعه کبیره

شبکه ۳ پخش همایش پاسداشت امام هادی (ع) با سخنرانی حجت السلام پناهایان، سردار مقدم فر و حاج حسین یکتا. بنرامه بعدی: ویژه برنامه راهیان نور

شبکه ۵ فیلم سینمایی دکل

شبکه قرآن ویژه برنامه شهادت امام هادی و پخش مراسم عزاداری

جناب آقای ضرعامی. شما ساعت ۱:۳۰ شب بیدار بودید و همایش پاسداشت امام هادی(ع) که به همت بچه های حزب الله سایبر  برپا شده بود را دیدید؟

جناب آقای ضرغامی، ملت را مسخره خود کرده ای یا نعوذبالله ائمه اطهار علیهم السلام را؟

مرد حسابی، قربان محاسنت شوم من! مراسم پاسداشت امام هادی(ع) را گذاشته اید ساعت یک و نیم نصف شب برای ارواح محترم از رسانه ملی پخش می کنی؟ آنوقت ساعت های پیک سیمایت را تبلیغات رنگارنگ پخش می کنی و به فکر درآمد رسانه ملی ات هستی؟

نمی دانم چه فکری درباره ملت ایران کرده ای که تمام برنامه های مذهبی و سخنرانی و ویژه برنامه های شهادت و …. را یا نیمه های شب پخش می کنی و یا صبح زود که جز عده ای نماز شب خوان کسی سعادت دیدنش را پیدا نمی کند.

واقعا باید تاسف خورد به حال صداوسیمایی از ائمه، برای پر کردن ساعات پرت استفاده می کند و مدعی می شود برای پاسداشت ائمه اطهار چه قدمها که برنداشته است.

http://jolbaksetiz.ir

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=672&tab=weblog