نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
کارگاه جنگ نرم با حضور نادر طالب زاده


تاریخ: ۱ مرداد ۱۳۸۹
کارگاه جنگ نرم با حضور نادر طالب زاده

 

کارگاه علمي «سازوکارها و راهکارهاي فرهنگي مقابله با جنگ نرم» روز دوشنبه 11 مرداد 1389 در  پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.
 
به گزارش رجانیوز در اين کارکاه يک روزه که توسط گروه مسايل فرهنگي بين‌الملل پژوهشکده ارتباطات ميان فرهنگي و بين‌الملل برگزار مي‌شود، درباره مفهوم جنگ نرم و مظاهر آن در عرصة فرهنگي کنوني کشور؛ ترفندهاي دشمنان خارجي و داخلي نظام در زمينة تهاجم نرم فرهنگي و سازوکارها و راهکارهاي مناسب عملي براي مقابله با جنگ نرم دشمن در عرصة فرهنگ و هنر و ارتباطات بحث و بررسي صورت خواهد گرفت.
 
در اين کارگاه ابتدا نادر طالب‌زاده (پژوهشگر، كارگردان و مستندساز سينماي ايران) درباره سازوکارها و راهکارهاي مقابله با جنگ نرم در حوزه‌هاي هنر و رسانه‌هاي صوتي- تصويري و نمايشي از جمله سينما، راديو و تلويزيون، ماهواره، موسيقي، نقاشي و کاريکاتور، سخنراني خواهد کرد.
 
 در ادامه دکتر سيد سعيدرضا عاملي (رييس دانشکدة مطالعات جهان دانشگاه تهران) درباره  سازوکارها و راهکارهاي مقابله با جنگ نرم در فضاي مجازي ارائه مطلب خواهد نمود.
 
در جلسه بعد از ظهر نيز دکتر امير محبيان (استاد دانشگاه و مديرعامل خبرگزاري آريا) درباره سازوکارها و راهکارهاي مقابله با جنگ نرم در حوزة رسانه‌هاي خبري، مطبوعات، کتاب و نشر و اشکال گوناگون آثار ادبي مانند شعر، رمان، طنز و غيره سخنراني خواهد کرد.
 
كارگاه علمي «سازوكارها و راهكارهاي فرهنگي مقابله با جنگ نرم» در تالار اجتماعات شهيد آويني، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشاني پايين‌تر از ميدان وليعصر، ابتداي خيابان دمشق، شماره 9 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در اين کارگاه تا نهم مرداد مي‌توانند از طريق رايانامه  ertebatat@ricac.ac.ir يا تلفن 88919176 (مديريت ارتباطات پژوهشي،‌فرهنگي) براي ثبت‌نام اقدام كنند. به شرکت کنندگان در اين کارگاه گواهينامه حضور در کارگاه اعطا خواهد شد.
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=66&tab=rooz