نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
تشكیل هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه از سوی رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به منظور بررسی و ارائه نظرات مشورتی در موارد حل اختلاف و تنظیم روابط سه قوه، و در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی، هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه را به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی تشكیل دادند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به منظور بررسی و ارائه نظرات مشورتی در موارد حل اختلاف و تنظیم روابط سه قوه، و در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی، هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه را به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی تشكیل دادند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
آیت‌الله جناب آقای سیدمحمود هاشمی شاهرودی دامت بركاته
در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی، هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه به منظور بررسی و ارائه نظرات مشورتی در موارد حل اختلاف و تنظیم روابط سه قوه تشكیل می‌گردد و جنابعالی و آقایان: حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی، سیدمرتضی نبوی، عباسعلی كدخدایی و سیدصمد موسوی خوشدل به عنوان اعضای آن هیات عالی برای یك دوره‌ پنج‌ساله انتخاب می‌شوید. ریاست هیات مذكور به عهده جنابعالی خواهد بود.
لازم است مسوولان عالی نظام خود در تعامل با یكدیگر، روابط قوا را به نحو مطلوب تنظیم و اختلافات احتمالی را رفع كنند و كمال همكاری را با هیات مذكور به عمل آورند.
از خداوند متعال توفیق همگان را خواستارم.
سیدعلی خامنه‌ای
3 مردادماه 1390

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=643&tab=bargozide