نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
2 انتصاب جديد در دفتر رئيس‌جمهور


تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در احکام جداگانه‌ای سرپرست پژوهش و انتشارات و مدیریت سنجش افکار مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد حسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای علی فتحی را به سمت «سرپرست پژوهش و انتشارات » و آفتاب آذری را به سمت «مدیریت سنجش افکار» مرکز پژوهش، سنجش و اسناد منصوب کرد.

متن حکم محمدحسن صالحی‌مرام برای «سرپرست پژوهش و انتشارات » به شرح زیر است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای علی فتحی
بنا به پیشنهاد رییس محترم مرکز پژوهش، سنجش و اسناد و نظر به تعهد، تخصص ، شایستگی و تجارب ارزنده فرهنگی و پژوهشی جنابعالی ، به موجب این حکم، با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست پژوهش و انتشارات» مرکز یاد شده منصوب می شوید.
«ارائه چشم انداز، راهبردها، برنامه ها و الگوهای مورد نیاز دولت اسلامی و رییس جمهور محترم، ایجاد اتاق فکر و حلقه های اندیشه ای همسو با رییس جمهور، تبیین مبانی، منابع و مولفه های اندیشه ای رییس جمهور و دولت اسلامی، برقراری ارتباط فعال، همکاری دو سویه و تعامل مناسب با مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی داخل و خارج کشور، تبیین اولویت های پژوهشی و مهندسی تدوین و تالیف دیدگاهها و آثار ریاست محترم جمهوری، ایجاد بانک اطلاعات جامع، نظام مند، بهنگام و پیشرفته در زمینه آثار، آراء، تدابیر و بازتاب فعالیتها و اقدامات رییس جمهور» از اهم وظایف جنابعالیست.
امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود و نیز توان نخبگان، اندیشمندان و پژوهشگران برتر کشور، همت و تلاش خویش را جهت نیل به اهداف مورد اشاره بگمارید؛ ‌موفقیت و سربلندی شما را با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت می نمایم.
 
متن حکم محمدحسن صالحی‌مرام برای «مدیریت سنجش افکار» به شرح زیر است:

بسمه تعالی
سرکار خانم میترا آفتاب آذری
بنا به پیشنهاد رییس محترم مرکز پژوهش، سنجش و اسناد و نظر به تعهد، تخصص ، شایستگی و تجارب ارزنده فرهنگی و پژوهشی جنابعالی ، به موجب این حکم، به عنوان «مدیریت سنجش افکار» مرکز یاد شده منصوب می شوید.
«تهیه و تدوین شاخصهای نوین افکار سنجی ،‌کشف نارسایی ها و آسیب های اجتماعی در محیط افکار عمومی ،‌ایجاد زمینه های مناسب و لازم در اجرای سنجش افکار عمومی در محورهای اقتصادی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی،‌ ارائه راهکارهای علمی در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگرفته از نتایج سنجش افکار عمومی، کنترل نظر سنجی ها و نظارت بر آنها و ارائه آخرین دستاوردهای حاصل از نظر سنجی ها به دفتر ریاست محترم جمهور» از اهم وظایف جنابعالیست.
امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود و نیز توان نخبگان، اندیشمندان و پژوهشگران برتر کشور ، همت و تلاش خویش را جهت نیل به اهداف مورد اشاره بگمارید؛ ‌موفقیت و سربلندی شما را با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت می نمایم.
محمدحسن صالحی‌مرام
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=6378&tab=rooz