نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
سخنگوی قوه قضائیه: فعالیت‌های گروهک تروريستي پژاک با دستورات آمریکا انجام می‌شود


تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان فريدونكنار، حجت‌الاسلام غلامحسين محسنی اژه‌ای در بیست و چهارمین یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان فریدونکنار در مصلی قدس نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مردم شهرستان فریدونکنار در همیشه تاریخ انقلاب اسلامی حضوری موثر داشتند، نباید اجازه داد تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.
وي بیان داشت: رژیم شاهنشاهی پهلوی مستعمره غرب و به ويژه آمریکا بود و در آن دوران تمام دارایی‌ها و ارزش‌های کشور و ملت خارج از اختیار مردم بود.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: تلاش غرب بر عدم وقوع انقلاب اسلامی در ایران بود اما برخلاف برنامه‌ریزی‌ها و عملکرد کشورهای غربی و به ویژه انگلیس و آمریکا با حضور مردم و ولایت‌پذیری آنها و رهبری ولی فقیه با بصیرت انقلاب اسلامی در کشور ایران شکل گرفت.
وی با اشاره به تشکیل جلسات و تدوین بسته‌های راهبردی عملیاتی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: غرب قصد ورود مهره‌های نسوخته و دوم و سوم خود و رسوخ آنها در نظام حکومتی ایران را داشت و در پی آن می‌خواستند عوامل تفرقه‌افکن و ستون پنجم را در سراسر کشور فعال کنند.
به گفته محسني اژه‌اي، درگیری‌های موجود در مناطق مختلف علیه انقلاب و نظام پس از انقلاب اسلامی نشات گرفته از برنامه‌ریزی‌های جدی و دقیق غرب بوده است که با هوشیاری مردم، پا در رکاب بودن رهبرشان و بصیرت حضرت امام خمینی (ره)تمام این نقشه‌ها نقش بر آب شد.  
وی ادامه داد: فعالیت‌های گروهک پژاک با دستورات آمریکا انجام می‌شود و آمریکا طرح‌ریز عملیات‌های پژاک در ایران است.
سخنگوي قوه قضائيه با انتقاد شدید از سکوت جامعه جهانی و حکومت‌های به اصطلاح حافظ و مدافع حقوق بشر در هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: بسیج‌شناسی، روحانیت‌شناسی، جهادشناسی، کمیته و سپاه‌شناسی و اسلام‌شناسی در راس امور برنامه‌ریزی و فعالیت‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام اژه‌ای خاطرنشان کرد: غرب در نظر دارد با ایجاد هزاران شبکه ماهواره‌ای، رادیویی، وبلاگ و سایت‌ها علیه ایران و به ويژه نوجوانان و جوانان کشور کار کند.
وی ادامه داد: برنامه بعدی غرب و استکبار جهانی در مقابل پیشرفت‌های جمهوری اسلامی، نفوذ چهره‌های منافق‌صفت و ظاهردار عدالت‌خواه ایجاد التهاب در فضای کشور و ترور اندیشمندان نظام بوده است.
 به گفته محسنی اژه‌ای، ایران هراسی در دستور کار غرب قرار دارد و می‌خواهند ایران را چهره‌ای خطرناک برای کشورهای منطقه نشان دهند.
سخنگوي قوه قضائيه خاطرنشان کرد: ایران مستقل‌ترین کشور در سراسر دنیا است و متکی به دستاوردهای خود هستیم که با فداکاری شهدا، پایداری مردم، حمایت‌های الهی، حرکت در مسیر ولایت فقیه، ایمان و بصیرت محقق شده است.
 وی در پايان خاطرنشان كرد: امروز ایران الگوی بسیاری از کشورهای جهانی و انقلابیون سراسر دنیا شده است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=6214&tab=rooz