نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
سرویس سیاسی مفید نیوز :: آمریکا و ایادی اش و همه ی آنان که بر این فرار مزدوارن تاکید داشته و خرده میگیرند بدانند: ترک جایگاه نه تنها برای ملت ایران امر دهشت ناک و عجیبی نیست بلکه سمبل و نوید تحقق وعده های الهی و سبب رسوا شدن و شناساندن جبهه باطل است . الحمدلله که خدا دشمنان ما را احمق قرار داد !

تاریخ: ۱ مهر ۱۳۹۰

قُلْ جَاء الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ..... بگو حق آمد و [ديگر] باطل از سر نمیگيرد و برنمی‏گردد

واضح است جایی که سخن حق ظاهر شود ، باطل جایگاه و حضوری نخواهد داشت . منطق قرآن و اصلا وعده ی قرآن است که با آشکار شدن حق ، باطل را به شما می نمایانیم و نابودش میکنیم . 

آمریکا و ایادی اش و همه ی آنان که بر این فرار مزدوارن تاکید داشته و خرده میگیرند بدانند : ترک جایگاه نه تنها برای ملت ایران امر دهشت ناک و عجیبی نیست بلکه سمبل و نوید تحقق وعده های الهی و سبب رسوا شدن و شناساندن جبهه باطل است . الحمدلله که خدا دشمنان ما را احمق قرار داد !

"دم جارو که بسوز، موش حساب کار خودش را میکند ! " . ترک جایگاه در برابر عدالت خواهی و استکبار ستیزی یعنی همراهی با استکبار . ملت ایران دشمنان خود و دشمنان خدا را هر ساله در این رفتار سرشماری میکنند !

 

بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَكُمُ الْوَيْلُ مِمَّا تَصِفُونَ

 

اگر اهل عبرت بودید از عاقبت هم پیمانانتان پند میگرفتید . و حتما نوبت به شما هم خواهد رسید . جبهه ی باطل نابود شدنی  و رفتنی ست و این خود شمایید که برای رفتن ، عجله دارید !

مقاله از راهی

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=610&tab=news