نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
بيانيه جنبش 14 فوريه بحرين: سخنان رهبر ايران مرهمي بر زخم‌هاي ملت مظلوم بحرين است


تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

به گزارش فارس، "ياران انقلاب 14 فوريه بحرين در بيانيه به سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران اشاره كردند.

در بخش‌هايي از متن بيانيه ياران انقلاب 14 فوريه بحرين به مناسبت روز عيد فطر آمده است:
رهبر انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين جهان،‌سيد علي حسيني خامنه‌اي (دام ظله وارف) نگراني عميق خود را از رنج‌ها، ظلم و شكنجه كه ملت بحرين از سوي نيروهاي آل‌خليفه از آن رنج مي‌برند را اعلام كردند و معظم‌ له از انقلاب مردم بحرين به عنوان انقلابي مظلوم ياد كرد كه به خواست خدا پيروز خواهد شد.

اين بيانات در خطبه‌هاي نماز عيد فطر مبارك كه صبح امروز،‌چهارشنبه با حضور ميليون‌ها نفر از فرزندان ملت ايران در دانشگاه تهران برگزار شد، ايراد گرديد.

رهبر ايران در سخنراني خود در روز چهاردهم خرداد در سالروز وفات امام خميني (رضوان‌الله تعالي عليه) در مرقد امام خميني كه سه ماه پيش ايراد شد، اشاره كرد كه ملت بحرين مظلوميت‌هاي متعددي را از جوانب و ابعاد مختلفي در سايه سكوت بين‌المللي، غربي و عربي متحمل مي‌شود. اين مظلوميت‌ها در سايه اشغالگري نيروهاي عربستاني و نيروهاي سپرجزيره در بحرين صورت مي‌گيرد.
 
ياران انقلاب 14 فوريه بحرين بار ديگر از مواضع رهبر انقلاب اسلامي ايران و ولي امر مسلمين، به دليل مواضع تاريخي خود در قبال مظلوميت ملت بحرين و دفاع وي از حقوق ملت بحرين و خواسته‌هاي عادلانه و بر حقش تشكر و قدرداني مي‌كند.

بدرستي‌كه مواضع رهبر انقلاب اسلامي ايران،‌ نشانگر احساسات پاك وي و ديدگاه‌هاي بنيادي ‌اش در قبال مظلوميت مردمي است كه از ساده‌ترين حقوق سياسي و اجتماعي خود محروم هستند.

مواضع رهبر ايران مرهم و دوايي براي زخم‌هاي ملت ما است كه هر روز در معرض سركوب‌هاي رژيم آل‌خليفه‌اي است كه از سوي نيروهاي سعودي حمايت مي‌شوند.

ملت ما از مواضع معظم‌له آگاه شده است و اين سخنان را چراغ راه خود براي ادامه مقاومت و جهاد خود تا پيروزي بر فرعون بحرين و حكومت ديكتاتوري مستبدانه‌اش قرارمي‌دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ايران امروز در سخنراني نماز عيد فطر با ابراز نگرانی شدید از وضع ملت بحرین اعلام كردند: به این مردم[بحرين] مظلوم، ظلم و جفا می شود و به وعده های داده شده عمل نمی شود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته هر حرکتی که برای خدا باشد به طور قطع به پیروزی می رسد و این سنت الهی، در همه جا صادق است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=6083&tab=rooz