نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
حماسه ۹دی را گرامی بداریم
روایت خون


حماسه ی  پرشور۹دی حماسه ی تاریخی ومهمی بود که به دست امت اسلامی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم خورد. بازهم این امت غیور و شهید پرور بودند، هستند و خواهند بود که حماسه ایی همچون حماسه ی ۹ دی رادر قلب تاریخ حک میکنند. این حماسه ی بزرگ و تاریخی هیچگاه از یاد و خاطر دشمنان و سران فتنه و فتنه گران بیرون نخواهد رفت و سیلی محکمی بود که توسط امت اسلامی زده شد تا بلکه دست از شیطنت هایشان بردارند.

 

حماسه بزرگ و تاریخی ۹دی مشت محکی بود بر دهان همه ی آشوب گران  و فتنه گران، و اگر نبود انقلاب بزرگ اسلامی الحق باید به آن انقلاب ۹دی  لقب می دادیم.  حماسه ایی که فرمانده ی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) نائب برحق امام زمان(عج) فرمودند:

“حضور مردم و ایمان دینی دو عنصر برجسته ی حماسه نهم دی ۸۸ بود.”

امت اسلامی بازهم ثابت کردند که با ایمان و توکل به خدا تا آخرین قطره ی خونشان پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده اند و گوش به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی)  هستند. این حماسه ی بزرگ و تاریخی را نباید مانند حوادث و اتفاقات دیگر ( که آنها هم برای نظام جمهوری افتخارآمیز بود) یکی بدانیم.چرا که باعث شد پوز مخالفین نظام چه در داخل و چه درخارج به خاک مالیده شود و مشت محکمی از طرف امت اسلامی بر دهان نجس و ناپاک زورگویان و مستکبرین عالم بزند.

مردم غیورایران باز هم ثابت کردند که گوش به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی)  هستند  وتا آخر ایستاده اند و هرگز نخواهند گذاشت یک مشت خس و خاشاک برایشان خط و نشان بکشد و اگر بازهم وقتش برسد که خواهدرسید، به ندای حق ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفته وپا در صحنه ی نبرد خواهند گذاشت.

این از الطاف خداوندکریم و منان بود که بار دیگر بر این کشور اسلامی و شهید پرور، لطف و عنایت خاصه ی خودش را گستراند و این انقلاب و نظام را از خطرات و فتنه ها مصون نگه داشت.

از فتنه ها و دوران فتنه باید ترسید و دقت لازم را داشته باشیم و حواسمان را باید خوب جمع کنیم ولی از فتنه گران و مستکبرین عالم نباید بترسیم و با ارداه ای پولادین و با توکل به خدا در برابرشان بایستیم و مقابله کنیم.

حماسه ی بزرگ و تاریخی نه دی هدفش چیزی جز زنده نگه داشتن اسلام و آرمانهای انقلاب و رهبری نبود و امت اسلامی با بصیرت و بینش بالای خود توانستند بار دیگر دینشان را براین کشور ادا کنند.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

خون های پاک زیادی از بهترین عزیزانمان پایش ریخته شد. این سرخی خون شهید است که دامان فتنه گران و آشوب گران را می گیردو هرگز پایمال نمیشود که البته حماسه ی ۹ دی به برکت همین خون پاک شهدا به وقوع پیوست.

وتو نپندار که زنده ای، این سرخی خون شهید است که همه چیز را زنده نگه داشته است و اگر نسیمی همراه با امید و عزت به مشامت می رسد از بوی خون سرخ همین شهیدان است و تو گرامیش بدار، با ادامه دادن راهشان!

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

به برکت وجود خانواده های شهدا و ایثارگران به وقوع پیوست. چرا که این خانواده های شهدا هستند که با فدا کردن فرزندانشان این انقلاب را بیمه میکنند.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

لبیک یا خامنه ایی های زیادی در آن زده شدو با نفرت تمام مرگ بر منافق و مرگ بر سران فتنه سر داده شد.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

امت اسلامی به صحنه آمدند و ثابت کردند که تا آخر پشتیبان ولایت فقیه هستند و هرگز نخواهند گذاشت یک عده فتنه گر و اغتشاش گر قصد تجاوز و توهین به این کشور را بکنند.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

حضرت ولی عصر(عج) بار دیگر یاریمان کرد و مارا از فتنه ها و فتنه گران رهایی داد. همچنان که این انقلاب و نظام از آن اوست و سوز جانگداز«ای سید ما و مولای ما» نائب برحقش باعث شد تا به فریادمان برسد.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

جسمش را ناقص خواند و فدای  جدش کرد تا این نظام و انقلاب ازدست نرود و باقی بماند.

حماسه ی ۹دی را گرامی بدانیم برای اینکه:

خاتمه دهندی جنبش نامشروع سبز شد و برای همیشه چنین جنبشهایی را نا امید و روانه ی زباله دان تاریخ کرد.

http://revayatkhoon.ir/

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=588&tab=weblog