نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
چگونگي شناسايي كانديداي اصولگرا
پابرهنگان ایران


یک کاندیدای حزب اللهی و اصولگرا باید دارای چه مشخصاتی باشد ؟ تفاوت بین یک کاندیدای حزب اللهی و ولایت مدار با دیگر کاندیدها درچیست ؟ از کجا بفهمیم که فلان کاندیدا که خودش را منتسب به اصولگرایان نموده در ادعا صداقت دارد ؟ مقام معظم رهبری دوست دارند ما به چه طیفی از گروههای سیاسی رأی بدهیم ؟ کاندیدای اصلح که شایسته ورود به مجلس شورای اسلامی باشد باید دارای چه مشخصاتی باشد ؟ ما باید چه نوع انتخابی داشته باشیم تا خداوند سبحان و حضرت ولی عصر(عج) ونایب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی وشهدای گرانقدرمان و امام شهدا از ما خشنود و راضی باشند ؟ وچندین سؤال مشابه ، از جمله سوالاتی است که این روزها ، از طرف جمع کثیری از جوانان مؤمن و غیور جمهوري اسلامي ايران؛در ذهن ها نقش بسته است.

نظر به اهمیت موضوع واینکه ممکن است ،  چنین سؤالاتی برای هرکسی مطرح شود ، لذا برآن شدیم ، در حد بضاعت اندک خود ، به تمام سؤالات مطرح شده یک پاسخ واحد داده شود ، که به واقعیت نزدیک تر باشد و به استحضار هموطنان گرامی برسانیم ؛ هرکس دغدغه دینی وانقلابی دارد وقلبش برای ولایت ونظام ولایی جمهوری اسلامی ایران می تپد وخواهان پیاده شدن احکام نورانی وانسان ساز اسلام ناب محمدی (ص) در ایران اسلامی است ؛ وخواهان استقلال وخودکفایی نظام اسلامی در تمام زمینه هاست ؛ ونگران آینده مردم مظلوم فلسطین ودیگر مسلمانان دربند دیکتاتورهای اسلام ستیز است ، خواهان صیانت از ارزشها واصول ومبانی دینی وانقلابی است ، ودوست ندارد که خون شهدا پایمال گردد ، واصرار دارد که به وصیت امام راحل مبنی بر حفظ جمهوری اسلامی وجلوگیری از افتادن انقلاب اسلامی به دست نامحرمان ونااهلان عمل کند ، شایسته است در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، در بین کاندیدای موجود به کسی رأی بدهد که :

1- مسلمانِ خداترس وبا تقوا واسلام شناس وآشنا با اسلام سیاسی باشد .

2-ایمان واعتقاد قلبی والتزام عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه داشته باشدواهل انتظار ومعتقد به گفتمان مهدویت باشد .

3-انقلاب اسلامی واصول ومبانی آن را قبول داشته باشد وتنها دغدغه اش این باشد ، که همه چیز را به رنگ اسلام در بیاورد وتمامی قوانین ولوایح وطرح ها را با خط کش اسلام ناب محمدی مورد ارزیابی وسنجش قراردهد.

4-به اصل یکی بودن دیانت و سیاست و یا امتزاج حکومت ودین اعتقاد وایمان داشته باشد.

5- به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت وحاکمیت ولایت مطلقه فقیه ایمان واعتقاد داشته باشد وبه آن عشق بورزد . یعنی در هرحالی ودر هر موضوعی بطور مطلق ، کلام ولایت برایش فصل الخطاب باشد .

6- هیچگونه وابستگی با مراکز ثروت و قدرت نداشته باشد .

7- بصیرت دینی و سیاسی و بینش اجتماعی قابل قبولی داشته باشد .

8- خود را تافته جدابافته از مردم نداند و دلسوز مردم باشد .

9- با دوستان ولایت وانقلاب اسلامی دوست وهمراه باشد و با مخالفان و دشمنان ولایت و انقلاب اسلامی دشمن باشد .

10- آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی ومسلمانان جهان بداند و نسبت به رژیم اشغالگر قدس و حامیان او متنفر و ابراز انزجار کند و هرگز به فکر عادی سازی روابط جمهوری اسلامی با آنها نباشد .

11- سرنوشت وآینده ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف  و حزب الله لبنان که امام راحل فلسطین را پاره تن اسلام خوانده اند ، برای او همان قدر مهم و ارزشمند باشد که آینده خود و فرزندانش مهم است .

12-نسبت به کلیه احزاب وگروهکهایی که با نظام اسلامی زاویه پیدا کرده اند ، از جمله : سازمان منافقین ، حزب توده  ، چریک هایی فدایی خلق ؛ سازمان مجاهدین انقلاب  ؛ گروهک نهضت آزادی وملی مذهبی ها ، حزب مشارکت ، اعتماد ملی ، اصلاح طلبان افراطی ومنحرف ، جنبش سبز وجمیع حامیان آنها اعلام دشمنی و ابراز انزجار نماید و هیچگونه ارتباطی به هرنامی وبه هرشکل و در قالب هر عنوانی که باشد ، با آنها وافراد مرتبط با آنها نداشته باشد .

13- صراحتاٌ وخیلی شفاف ، شفاهاً وکتباً وبا صدای رسا ، از سران فتنه ( میرحسین موسوی ، مهدی کروبی ، محمد خاتمی ) وحامیان آنها در هر لباس ومقامی که باشند ، وخواص مردود و ساکتین در برابر فتنه 88 و انقلابیون فرسوده و خسته و بی بصیرت اعلان برائت کند و از آنها وافراد مرتبط با آنها برای همیشه دوری گزیند .

14- از جریان انحرافی که متأسفانه در حاشیه امن دولت متولد شده و شاخ و برگ پیدا کرده است به ویژه لیدر آین جریان ، اعلان برائت نماید وهیچ ارتباطی با آنها نداشته باشد .

15- به بهانه مشارکت حداکثری وجذب حداکثری ، با هیچ یک از افراد مرتبط با احزاب وگروهها و اشخاصی که نفی ارتباط با آنان واعلان برائت از آنها ، ارزش تلقی شده ارتباط برقرار نکند .

16- به بهانه جلب آرای مردم وعده های دروغ ندهد وحاضر نشود در برابر آرای میلیونی روی اصول وارزشها معامله کند .

17- در اعلان برائت از احزاب وگروهها واشخاصی که ، در این نوشتار از آنان یاد شده است ، شجاعت وشهامت وصراحت لهجه داشته باشد ، ودر اعلان برائت از آنان دوپهلو حرف نزند واز کلی گویی ودر لفافه سخن گفتن بپرهیزد.

18- قانون گرا وقانون محور باشد واز هرگونه حرکت قانون گریزی ویا انفعالی که منجر به دور زدن قوانین شود جداً پرهیز نماید .

19- نسبت به تهدیدات وتوطئه ها ونقشه های شوم  ضد انقلاب وگروههای معاند و بدخواهان انقلاب اسلامی ، بی تفاوت نباشد .

20 – در همه مسائل چشم به انگشت اشاره مقام عظمای ولایت داشته باشد ، وآنقدر ولایت پذیر باشد ، که اوامر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را ولو به ضرر خود وخانواده اش که باشد ؛ با جان ودل پذیرا باشد .

فراموش نشود که ما در این یادداشت ، درباره کاندیداهای حزب اللهی واصولگرا وولایت مدارسخن می گوئیم ومشخصات آنهارا بر می شماریم .  واز انتخاباتی حرف می زنیم که رضایت خداوند متعال وحضرت ولی عصر (عج) ونایت بر حقش را بدنبال داشته باشد .

بنابراین از بچه حزب اللهی ها پذیرفته نیست که برای مترودین ومعاندین وآنهایی که مقام معظم رهبری در باره آنها فرموده است : از دایره مدیریتی نظام برای همیشه خارج شده اند دل بسوزانند .

شایان ذکر است که ، در جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار می شود ، وهرکس آزادانه می تواند کاندیدای مورد نظر خودش را انتخاب کند . هرگز ما نظری نداریم که قسمتی از مردم از شرکت در انتخابات محروم شوند ، بلکه مصرانه اعتقاد داریم که شرکت در انتخابات حق مسلم هر ایرانی است ، اما نمی پذیریم که به این بهانه ویا به بهانه جلب آرای بیشتر؛ یک کاندیدایی که مدعی اصولگرایی است ، به زیر چتر حمایتی کسانی برود که با مکتب وتفکرات اصولگرایی زوایه دارند . ویا چنین افرادی را درستاد های انتخاباتی اش راه دهد . چه رسد به اینکه بخواهد از چنین نیروهای خطرناکی در اتاق فکر خود استفاده نماید .

من آنچه شرط بلاغ بود به تو گفتم تو خواه عبرت گیر ، خواهی ملال .

مختار موسوی

http://paberahneganiran.blogfa.com/

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=559&tab=weblog