نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
خواص بی بصیرت درس گیرند//شجاعت قابل تحسین حدادیان در مراسم شب قدر
سرویس سیاسی مفید نیوز :: حال جا دارد تا همه کسانیکه ایشان را بخاطر آن اظهارات مورد انتقاد قرار می دادند، نگاهی به عملکرد گذشته خود داشته باشند و از تمامی خطاهای فاحش خود توبه کنند و از کسانیکه دلشان را ناجوانمردانه رنجانده اند، عذرخواهی نمایند.

تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

چندی پیش یک فایل صوتی منتسب به حاج سعید حدادیان مداح ارزشی و انقلابی کشورمان منتشر شد که نوع برخی الفاظ بکار برده شده در آن، مورد انتقاد برخی بزرگان و دلسوزان نظام و علاقمندان این ذاکر مخلص اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت.

انتشار این فایل صوتی و انتقاد برخی نیروهایی حقیق انقلاب کافی بود تا همه مفسدین، منافقین و کسانیکه سالها از مواضع انقلابی این مداح اهل بیت (علیهم السلام) لطمه خورده بودند و سخنان روشنگرانه ایشان را مانع تحقق اهدافشان می دانستند، بر علیه وی موضع بگیرند و با تمام توان و آنچه در بساط داشتند فریاد وا اخلاقا و وا اسلاما سر دهند.

ماجرا به همین جا ختم نشد بلکه خبرهایی نیز از شکایت رئیس دفتر ریاست محترم جمهوری از این ذاکر اهل بیت در برخی رسانه ها منتشر شد.

بعد از همه این اتفاقات و شانتاژهای گسترده رسانه ای، این حاج سعید حدادیان بود که بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت و تفاوت خادمین حقیقی انقلاب را با منافقین و خواص بی بصیرت به نمایش گذاشت.

به گزارش بی باک، حاج سعید حدادیان در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شد، اظهار داشت: گناهی که علنی انجام شده است را باید علنی و گناهی را که به صورت مخفی انجام شده است را باید به صورت مخفی توبه کرد.

این ذاکر محبوب کشورمان با اشاره به فایل صوتی منسب به وی که در آن سخنانی پیرامون یکی از نزدیکان رئیس جمهور گفته شده بود، عنوان کرد: بنده در همین جا اعلام می دارم که اگر رفتاری از جانب من صورت گرفته که موجب دلخوری بزرگان و رهبری نظام شده است از این کارم توبه می کنم.

حال جا دارد تا همه کسانیکه ایشان را بخاطر آن اظهارات مورد انتقاد قرار می دادند، نگاهی به عملکرد گذشته خود داشته باشند و از تمامی خطاهای فاحش خود توبه کنند و از  کسانیکه دلشان را ناجوانمردانه رنجانده اند، عذرخواهی نمایند.

اکنون تفاوت بارز انقلابیونی چون حدادیان با افرادی چون هاشمی رفسنجانی، مطهری، مشایی، سران فتنه و خواص بی بصیرت به وضوح آشکار می گردد.

بسیجیان حضرت امام خامنه ای با مشاهده کوچکترین رنجش ولی امر خود، شجاعانه و بی باکانه، خود را می شکنند و خاضعانه به اشتباه خود اقرار می نماید و زبان به عذرخواهی می گشایند، امّا منافقین و خواص مردود داخلی و خارجی هیچگاه چنین جسارت و تقوایی نداشته اند که بخاطر یکی از دهها اشتباه ، خطا و تعمدات فاحش شان از کسی عذرخواهی کرده و طلب عفو نمایند.

گفتنی است، حاج سعید حدادیان در ادامه با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف افزود: هیئت اولین حرفهایش بعد از مجاهدت و شهادت همین روضه "انظر الی عمتی المظلومه ..." است و روضه حجاب، درد است چون در روایات هست که از تربت کربلا بالاتر همان یک مشت خاک چادر حضرت زهرا است.
 
حدادیان گفت: عرض ما به برخی مسئولین ارشد نظام این بود که بالاخره برای حجاب چه می کنید؟ گفتند کار فرهنگی باید کرد و گفتند برخورد قهری را قبول نداریم؛ بسیار خوب الان یک سال می گذرد خروجی کار فرهنگی همین مجله ای است که اخیرا بیرون آمد و چقدر به چادر جسارت شد؛ پس برادر بزگواری که مدعی هستی باید کار فرهنگی بشود، اول خروجی این کار فرهنگی را ببینید که چه شد؟! این دغدغه بچه مسلمون ها است و بنده و این مردم برای فرزندانمان نگرانیم.

حدادیان با نقل خاطره ای از قبل از انقلاب گفت: ساواک به اسم انقلابیون دزدی می کرد تا انقلابیون را بدنام کند و دزدها اعلامیه دادند که دزدی های اخیر به ما ربطی ندارد؛ الان هم عرض می کنم که اولا همه کسانی که بد حجاب ظاهر می شوند ممکن است بی اعتقاد نباشند و البته گاهی من هم گناهانی دارم که خیلی بدتر از بدحجابی است ولی حواسمان جمع باشد که ملعبه سیاسیون و دستمال کاغذی دست کسانی که دنبال رای هستند نشویم.
 

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=555&tab=news