نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
احمدی‌نژاد: کسی محتاج نان شب نیست


تاریخ: ۳ مرداد ۱۳۹۰
محمود احمدی نژاد بار دیگر گفت: خوشبختانه با اجرای طرح یارانه ها و پرداخت نقدی كسی محتاج نان شب نیست.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور كه امروز برای افتتاح دو طرح صنعتی نیروگاه سیكل تركیبی علی آباد كتول و كارخانه سیمان پیوند در شهرستان گالیكش به استان گلستان سفر كرده بود پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نیروگاه علی آباد كتول گفت: هر كس با هر شعار و تابلویی بخواهد عزم ملت را در مسیر ساختن بر هم زند اگر نگوییم عنصر دشمن است حتما یك عقب مانده سیاسی به تمام معناست.
 
احمدی نژاد گفت: ساختن كشور زحمت دارد و باید كار كنیم و باید همه دلسوزان و كارآفرینان دست به دست هم دهند.
 
رئیس جمهور كشورمان با بیان اینكه وجود فقر در كشور عیب است افزود: خوشبختانه با اجرای طرح یارانه ها و پرداخت نقدی كسی محتاج نان شب نیست.
 
وی عنوان كرد: ساختن ایران مهمترین مسئله است و هر كس دلش برای خودش، كشور و دین می سوزد باید در این زمینه تلاش كند. ساختن ایران مهمترین كار مكتبی و دینی است.
 
وی اظهار داشت: اگر حتی به فكر نسل های خودمان باشیم و هیچ آرمان انقلابی و الهی و جهانی را دنبال نكنیم، باید ایران ساخته شود، درحالیكه ایران دارای آرمان الهی و انسانی است.
 
 وی عنوان كرد: اگر ملت و سرزمینی آباد نباشد و ساخته نشود، همیشه نیازمند دیگران است و ملتی كه نیازمند باشد، آماده پذیرش تحمیلات سیاسی و فرهنگی است.
 
احمدی نژاد گفت: ملتی كه پیشرفته و مقتدر است كسی نمی تواند راه و روش خود و اندیشه ها سیاستهای استعماری را به آن تحمیل كند و ملت باید روی پای خود ایستد و نیازهایش را در بالاترین سطح تامین كند.
 
رئیس جمهور كشورمان با بیان اینكه همه منابع در كشور تامین است گفت: غنی ترین منابع در كشور وجود دارد و باید از این منابع استفاده بهینه كرد.
 
ایران آرمان الهی را دنبال می كند
 
رئیس جمهور افزود: ملت ایران آرمان الهی را دنبال می كند و ایران ملتی مكتبی و دارای اعتقاد ناب الهی است.
 
احمدی نژاد گفت: اگر ما دنبال اصلاح جهان نباشیم دیگران خود را بر ما تحمیل می كنند و اگر دنبال ایجاد نظام عادلانه نباشیم دیگران نظم ظالمانه شان را حاكم می كنند.
 
وی اظهار داشت: ما نمی توانیم بگوییم درها را می بندیم و كاری به دنیا نداریم و این مسئله امری نشدنی است.
 
رئیس جمهور گفت: ملت عقب افتاده و فقیر نمی تواند در جهان نقش آفرینی كند و كسی حرفش را گوش نمی دهند و در حال حاضر  بیش از 100 كشور از مجموع كشورهای جهان در مبادلات جهانی نقش ندارند.
 
احمدی نژاد گفت: ساختن ایران اسلامی با همدلی ممكن است و همه اندیشه ها برای ساختن و اصلاح باید تمركز شود و این نقطه كینه شیاطین است.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=5498&tab=rooz