نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
الهام: ديدار موتلفه با هاشمي فراتر از يك اشتباه بود


تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۰

مشاور حقوقي رئيس جمهور با اشاره به اينكه جريان انحرافي تلاش مي‌كند دولت را از مسير منحرف كند، خاطرنشان كرد: موارد مطرح شده توسط جريان انحرافي مسائل اصلي كشور نيست.

 
به گزارش فارس، غلامحسين الهام شامگاه سه‌شنبه در همايش بصيرت‌افزايي در مسجد فاطمه زهرا (س) اين شهر اظهار داشت: قابليت‌هاي موجود دولت بايد مورد حمايت قرار گيرد. 
 
وي ادامه داد: از احمدي‌نژاد در آنچه كه تغيير نكرده است مانند علاقه خدمت‌رساني به مردم، روحيه ساده‌زيستي، استكبارستيزي و ديگر نگاه‌هاي مثبت حمايت مي‌كنيم. 
 
الهام با تاكيد براينكه در گفتمان از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنيم، افزود: از رئيس جمهور در مقابل جريان فتنه محافظت مي‌كنيم و اجازه نمي‌دهيم اين جريان احمدي‌نژاد را به نفع خود مصادره كند. 
 
مشاور حقوقي رئيس جمهور جريان انحرافي را حركت مديريت شده فتنه سال 88 خواند و تصريح كرد: فتنه‌گران از راس جريان انحرافي براي تحقق اهداف شكست خورده خود استفاده مي‌كنند. 
 
وي با اشاره به اينكه جريان انحرافي تلاش مي‌كند دولت را از مسير منحرف كند، خاطرنشان كرد: موارد مطرح شده توسط جريان انحرافي مسائل اصلي كشور نيست. 
 
الهام شعار دولت در سال 84 را برخاسته از آرمان‌هاي امام (ره) و رهبري ذكر كرد و بيان داشت: احمدي‌نژاد خواستار تبيين مكتب انتظار در آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست. 
 
مشاور حقوقي رئيس جمهور بر تبيين فرهنگ انتظار در سياست داخلي و خارجي تاكيد كرد و افزود: در حال حاضر شرايطي پديد آمده كه برخي حركت‌هاي آغاز شده در سال 84 را غلط مي‌پندارند و اين امر اشتباه بزرگ است. 
 
وي با اشاره به ديدار حزب مؤتلفه با هاشمي رفسنجاني، تصريح كرد: اين ديدار فراتر از يك اشتباه بود زيرا نمي‌توانند هاشمي را مديريت كنند. 
 
وي با بيان اينكه جريان منتسب به هاشمي به صورت پنهاني جريان انتخابات را مديريت مي‌كند، گفت: هاشمي بخشي از طيف‌هاي مختلف را به صورت غيرمستقيم مديريت مي‌كند. 
 
الهام بيان داشت: تمام كساني كه معتقد به رهبري و خط امام (ره) هستند بايد مواظب باشند برخي اوقات تندروي نكنند ضمن اينكه خوش‌بيني نابه‌جا نداشته باشند. 
 
مشاور حقوقي رئيس جمهور با اشاره به اينكه بايد اصولگراي واقعي باشيم، خاطرنشان كرد: اصولگراي واقعي براي تفكر ناب انقلاب و امام (ره) از خود مي‌گذرد تا اين تفكر حفظ شود. 
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=5435&tab=rooz