نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
شرایط اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات


تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۰
علی اکبر موسوی خوینی ها، با متهم کردن جمهوری اسلامی به دعوت از بخشی از اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات گفت: «اصلاح طلبان باید در برنامه ای که برای آنها ریخته می شود بازی نکنند. آنها باید آزادی زندانیان سیاسی و آزادی احزاب و حذف نظارت استصوابی را شرط ورود خود به انتخابات تعین کنند.»
 
 

 

 

به گزارش جام نیوز، علی اکبر موسوی خوینی ها، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، شب گذشته 16ژولای (26تیر) در گفتگو با صدای آمریکا در توصیه ای به اصلاح طلبان از آنها خواست برای ورود به انتخابات پیش شرط هایی را مشخص کنند
وی مدعی شد: «اختلاف در بین دو جناح جدی است و اگر این اختلافات مدیریت نشود، شکاف ها بیشتر خواهد شد. آقای خامنه ای شخصا علاقمند است این شکاف ها را ترمیم کند.»
وی افزود : «خیلی ها می خواهند بازی را به سمت جریان اصلاح طلب بکشانند و فضا را به سمتی ببرند که اصلاح طلبان در برنامه ای که آنها می پیچند بازی کنند .از این رو به اصلاح طلبان می گویند که تکلیف خود را برای انتخابات مشخص کنند.»
این اصلاح طلب مقیم آمریکا، با متهم کردن جمهوری اسلامی به دعوت از فتنه گران برای حضور در انتخابات مدعی شد: «طرف مقابل به اصلاح طلبان مرتب فشار می آورد، پشت پرده پیغام می دهند، که زودتر جایتان را مشخص کنید. آن چیزی که آنها معلوم کرده‌اند این است که می‌گویند آقا یک تعداد کرسی برای شما مشخص کرده‌ایم، باید این‌دفعه بیایید!»
خوئینی ها در ادامه با توصیه به اصلاح طلبان گفت: «اصلاح طلبان باید در برنامه ای که برای آنها ریخته می شود بازی نکنند. آنها باید آزادی زندانیان سیاسی و آزادی احزاب و حذف نظارت استصوابی را شرط ورود خود به انتخابات تعین کنند.»

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=5394&tab=rooz