نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
اینجا تهران و یک هنجار شکنی دیگر “جشن خزها”
سرویس سیاسی مفید نیوز :: طبق اطلاعات واصله این گروه در برنامه ای مرحله ای قصد عادی سازی روابط نامحرم و ایجاد فضای فحشا در سطح جامعه را دارند و در نهایت و از همه مهم تر مشغول سنجش غیرت دینی مردم هستند تا با مناسب دیدن اوضاع و بی تفاوتی مردم پرده آخر سناریوی کثیف خود یعنی "جشن کشف حجاب " را در یکی از بوستان های شهر به اجرا گذارند.//اختصاصی

تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

در غفلت نهادهای فرهنگی که به شدت سرگرم انتخابات هستند و در شرایطی که نیروی انتظامی با فعالیت در مواجهه با روزه خواری ،اجرای طرح امنیت اخلاقی ، جمع آوری ماهواره ها ،مبارزه با اشرار و مجرمین ، مبارزه با فتنه گران ، مبارزه با مواد مخدر و دهها عرصه دیگر وقتی برای سر خاراندن ندارد، گروهی از اوباش فرهنگی در برنامه ای از پیش طراحی شده و سازمان یافته اقدام به هنجار شکنی در سطح شهر و در انظار عمومی نموده اصرار به عکس برداری و نشر حرکات خود دارند.

این گروه با عنوان مستعار " گند کشان"در فضای مجازی اعلام موجودیت نموده است.اعضای این گروه با فراخوان در صفحات فیس بوک اقدام به دعوت جوانان برای شرکت در این حرکات ساختار شکن مینمایند.

اولین برنامه این گروه برنامه"مبارزه دختران و پسران"در مجموعه پینت بال توچال بود که با صحنه های زشت و زننده شوخی فیزیکی دختران و پسران همراه بود.

دومین برنامه "جنگ آب پاشی"در مجموعه بوستان آب و آتش بود که صحنه های زننده آن قلب هر انسان غیوری را به درد آورد .

اما در سومین پرده از  این نمایش این ساختار شکنی شکل جدی تر و وقیحانه تری میگیرد و عده ای با لباس های عجیب و ظاهر گریم شده صحنه گردان آن هستند. میتینگ سوم آین گروه با عنوان "جشن خزها" صحنه های حیرت آور و زننده ای را در مجموعه بوستان پردیسان و در حضور جمعی 500 نفره از مردم به وجود می آورد که به جرات میتوان گفت در تاریخ انقلاب بی سابقه است.

طبق اطلاعات واصله این گروه در برنامه ای مرحله ای قصد عادی سازی روابط نامحرم و ایجاد فضای فحشا در سطح جامعه را دارند و در نهایت و از همه مهم تر مشغول سنجش غیرت دینی مردم هستند تا با مناسب دیدن اوضاع و بی تفاوتی مردم پرده آخر سناریوی کثیف خود یعنی"جشن کشف حجاب " را در یکی از بوستان های شهر به اجرا گذارند.

در پایان بار دیگر ضروری است تا با دیگر امت مومن در صحنه حاضر شوند و طومار این اوباش فرهنگی را در هم بپیچند.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=534&tab=news