نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
تمجيداتم از رهبر انقلاب بسيار خوب و به ‏جا است
از علامه حسن‌زاده آملي درباره تعابيري هم‌چون «قائد ولي وفي» و «رائد سائس وفي» كه براي مقام معظم رهبري به‎كار برده‌اند، سؤال شد كه گفت: اين عناوين بسيار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هيچ مشكلي ندارد.


به گزارش خبرنگار آيين و انديشه فارس، شب گذشته و در مجمع عالي حكمت اسلامي، از سال‌ها تلاش و مجاهدت علمي علامه «حسن حسن‌زاده آملي» تجليل به عمل آمد. اين عالم فرزانه به دليل كسالت نتوانست در مراسم حضور يابد و لوح تقديري با امضاي حضرات آيات‌ سبحاني، جوادي آملي و مصباح يزدي به فرزند علامه حسن‌زاده اهدا شد.
به همين مناسبت، گفت‌وگويي با حجت‌الاسلام والمسلمين حسن رمضاني از شاگردان ويژه علامه حسن‌زاده آملي انجام داديم و يك خاطره بازگو نشده از علامه حسن‌زاده آملي را از وي جويا شديم.
حجت‌الاسلام رمضاني به بيان خاطره‌اي در باب انتخاب حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به عنوان رهبر انقلاب اسلامي و نظر علامه حسن‌زاده آملي در اين باره پرداخت و گفت: روزي خدمت علامه بودم و در مورد تعابيري هم‌چون «قائد ولي وفي»، «رائد سائس وفي»، «مصداق بارز نرفع درجات من يشاء» و «دادار عالم و آدم همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد» كه ايشان براي مقام معظم رهبري به كار برده‌اند، گفت‌وگو و سؤال ‌كردم. چرا كه آن زمان برخي نتوانستند اين ستايش‌ها را تحمل كنند و به استاد خرده گرفتند.
وي افزود: به استاد عرض كردم كه برخي، عبارات شما در تمجيد از مقام معظم رهبري را برنتافته‌اند. ايشان فرمودند: اين عناوين بسيار خوب و به‎جا بود و از نظر بنده هيچ مشكلي ندارد.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=508&tab=bargozide