نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
موسوی خوئینی ها در دو راهی اسلام و خرافات
انعکاس


 آقایمان می گویند : این قیام ها به راستی بیداری اسلامی است  و سر منشا تمام این حرکت  های آزادی خواهانه انقلاب مقدس ایران بود که با دستان امام راحلمان به حرکت در آمد .

این حقیقت است  که هر کس  به نفعش نیست  یا نظری دیگر دارد خاک بپاشد بر خورشید و حقیقت را انکار کند .

آزادی مصر ، تونس ، لیبی  و یمن تنها با احتزاز پرچم اسلام به پیروزی رسید  ، اسلام دینی که غرب از اساس با ان مشکل دارد . حال اگر هر حرکتی شد خلاف اسلام نه تنها بیداری اسلامی نیست بلکه خفتن قلب در بستر شیطان است . کم نیستند کسانی که در این مسیر مقدس دست انداز های بسیاری را ایجاد می کنند و کیلویی حرف می زنند . یکی می گوید این ها بیداری اسلامی نیست  و نقشه ی آمریکاست یکی می گوید سوریه  و معترضین به حکومت هم بیداری است ولی خلاف اسلام ،  یکی دیگر (موسوی خوئینی ها) هم تازه در آمده است و می گوید جنبش سبز هم بیداری اسلامی بود ولی نه اسلام خرافاتی بلکه بیداری اسلامی مبرا از هر گونه غل و غش.

اینها که گفتم همه آفت های این مسیر است . آقای موسوی خوئینی ها تشخیص فتنه غرب از بیداری اسلامی بسیار آسان است .  سوریه اسیر فتنه ای شده همچون فتنه سال ۸۸ . هر جا معترضین برای اسلام ناب قیام کردند و برای خدا در وقت اذان اقامه ی نماز کنند، بدانید که پشت این اعتراض فقط اسلام است ولی افسوس که از فتنه های غرب بوی اسلام ستیزی می آید و دین زدایی .

تشخصی  این دو ، کاری آسان است ولی  مهم این جاست که تو بخواهی بدانی نه اینکه از قصد خودت را به نادانی زده باشی .

قلب معترضین مصر و تونس و یمن و … برای اسلام می تپد ولی افسوس که در این لباس میش گرگان بسیاری دندان تیز کرده اند .

آقای موسوی خوئنی ها  و همه کسانی می خواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید این را بدانید که انقلاب های اسلامی یکی پس از دیگری  ثمرات انقلاب ماست  و هر جا دیکتاتوری سقوط می کند مدالی می شود بر  سینه پر فروغ ایران اسلامی این  پیروزی برای غرب سنگین است و به خاطر همین است که حفظ انقلاب از وقوعش دشوار تر است .

————————————-

دیدن این لینک در آستانه ۸ شهریور خالی از لطف نیست

++پرونده هشت شهریور

شادی روح امام و شهدا صلوات

http://karamad.info

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=494&tab=weblog