نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
از راهیان نور تا حزب الله سایبر!
سنگر باقیمانده


دم دمای افطاره و دیگه کم آوردم! ... یک ساعتی تا اذان مغرب مونده ، لب تاپ رو بر میدارم و یه سر به جی میلم می زنم ! ... ایمیل های زیادی واسم اومده ... از محراب اندیشه تا عمارنامه و گروه وبلاگ نویسان ارزشی و ...!

لابلای این ایمیل ها ، ایمیلی هم از "عکاس مسلمان" رسیده که توجه ام رو به خودش جلب می کنه ! "اولین گردهمایی حزب الله سایبر برگزار شد" ، به لینک خبر سری میزنم، تو متن خبر اومده که "در این مراسم که با حضور عده کثیری از علاقمندان و فعالان مجازی، شبکه‏های اجتماعی و وبلاگ نویسان برگزارشد حاج حسین یکتا، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) با گریزی به حال و هوای دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در حوزه سایبر و جنگ نرم سخنرانی کردند..."

یه لحظه یاد اردوهای راهیان نور می افتم راهیان نوری که دیگه توی این سال‌ها به مدد تلاش‌های شبانه روزی حاج حسین و تیمش، به یک جریان فرهنگی جدی و بزرگ در کشور تبدیل شده و سال‌هاست که ورق رو در عرصه فرهنگی کشور به سود ارزش‌های انقلاب و جهاد و شهادت برگردونده .

آره حاج حسین یکتا رو می گم همین مرد لاغراندام و خوشرویی که یک چشم خودش رو در ایام جنگ تو مناطق عملیاتی جا گذاشته، همونی که با تشکیل ستاد راهیان نور در سال 81 و در سال‌های پایانی دولت اصلاحات(!) ، درست تو زمان اوج هجمه اصلاح طلبان به ارزش‌های جهاد و شهادت، جهشی ایجاد کرد برای تجمیع نیروهای وفادار به این ارزش‌ها و تجدید روحیه اونا.

حاج حسین یکتا که تو این سال‌ها مثه همرزماش در گمنامی و بی نام و نشان هدایت این حرکت بزرگ را برعهده داشته بی شک یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های فرهنگی سال‌های اخیر در کشور بوده .

همونی که تو دوران جنگ وقتی بهش میگن بچه تو سنت کمه و نمی تونی بری جبهه، شناسنامشو دست کاری می کنه و هرجوری هست خودش رو میرسونه برای یاری سربازای فرماندش خمینی کبیر!

اخلاص، صفا و بصیرت حاج حسین که ندای فرماندش رو بخوبی فهمیده ، حالا هم اونو آورده توی عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن.

اونجایی که آقا میگه " امروز اولویت اصلی كشور مقابله با جنگ نرم دشمن كه هدف آن ایجاد تردید، اختلاف و بدبینی میان آحاد مردم است و مهمترین راه‌های مقابله با این تهاجم حفظ و تقویت بصیرت، روحیه بسیجی، امید كامل به آینده و مراقبت جدی در تشخیص‌ها است" (1)، حاج حسین که بحق در نوع خودش یکتاست، اومده تا اینجا هم با کمک تمیش و همرزماش، راهیان نور رو راه اندازی کنه تو عرصه مجازی! و تشکیل و راه اندازی "حزب الله سایبر" هم تو همون راستا انجام میشه !

با خودم عهد کردم که هرجوری هست بپیوندم به این"حزب الله سایبر" ، اگه هم بهم بگن بچه سنت کمه! مجبورم مثه حاج حسین شناسنامم رو دستکاری کنم ! آخه نباید حرف آقا رو زمین بمونه !

امروز دشمن داره یکی یکی جوونای ما رو آروم و بی سروصدا شهید می کنه ! امروز ماهیت جنگ عوض شده ! اینجا هم باید خرازی و باکری و زین الدین ها بیان تا مگه فرجی حاصل بشه ! اینجا هم باید حاج حسین یکتاها چشمشون رو تو منطقه نبرد جا بذارن!

امروز مسلمونا و مظلومای عالم چشمشون به ماست و ما اگه بخوابیم دشمن نمی خوابه !

مقام معظم رهبری فرمود "همچنان كه اميرالمؤمنين عليه‏السّلام فرمود: «من نام لم ينم عنه»(2). آن وقتى كه شما در سنگرتان به خواب رفته‏ايد، خيال نكنيد كه سنگربانِ سنگر مقابل هم در خواب است. خير؛ او متوجّه شماست و منتظر است كه به خواب برويد. براى ملت، خواب رفتن، بزرگترين دشمن است(3)"

پی نوشت :

1)از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان سراسر كشور 06/11/1389

2)نهج‏البلاغه، نامه 62

3)از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش 27/01/1376

http://arsalan313.blogfa.com

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=488&tab=weblog