نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
تبریک، تشکر و سپاسگزاری از مسئولین!
هفته نامه یالثارات


تبریک، تشکر و سپاسگزاری از مسئولین

1- از برادر ضرغامی و ریاست محترم شبکه پنج سیما به دلیل ساخت و پخش مجموعه تلویزیونی «نون و ریحون» تشکر می‌کنیم! این مجموعه بدجوری ازرشهای اسلامی و انقلابی را ترویج می‌کرد! مخصوصا آن قسمتی که درباره فواید نوشابه و شیشه آن دیالوگهای هنری بر زبان خانم بازیگر مجموعه جاری شده بود!
 
 
2- از وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دلیل پناهندگی یک دیپلمات و یک رایزن فرهنگی ایران در اروپا متشکریم! بدون شک اگر گزینش‌ها و دقت این دو دستگاه در اعزام این عزیزان نبود اصولا چنین حماسه‌های جاودانه‌ای خلق نمی‌شد! حال حدس بزنید اقامت این عزیزان در طول خدمت خود در بلاد فرنگ چند دلار برای بیت‌المال مسلمین آب خورده و چه دسته گلهایی به سر نظام و انقلاب زده‌اند! (اصل خبر در جام جم 25/6/89 آمده است!)
3- از وزارت محترم صنایع ممنونیم که به قول معاون محترم آن در سال 88 بیش از 83 درصد از مجموع 40 میلیارد واردات کالاهای صنعتی به کشور اضافی و بی‌خودی بوده است! (اصل خبر در اخبار صدا و سیما مورخ 25/6/89 آمده است!) واقعا اگر تلاش بی‌شائبه این وزارتخانه نبود چگونه امکان داشت بیش از 30 میلیارد دلار کالای بی‌خود وارد مملکت شود؟
4- از روزنامه محترم جام جم و مدیران سخت‌کوش آن خیلی سپاسگزاریم که در مورخه 25/6/89 توصیه کرده‌اند باید آموزشهای جنسی از سنین خردسالی و کودکی به افراد ارائه شود و نباید کودکان از آموزشهای جنسی محروم شوند! این دلسوزی را عمیقا گرامی می داریم.
5- از روزنامه وزین ایران که در مورخه 25/6/89 یک مطلب بلندبالا در وصف دیدنی‌های امارات نوشته و در دهن هر جنبنده‌ای را برای تماشای آنجا آب انداخته و همین جوری رپرتاژ آگهی رایگان به نفع کشور دوست و برادر امارات کار کرده است متشکریم! اگر این عزیزان نبودند چشم و گوش ما کی و چگونه باز می‌شد و ما هنوز مثل آدمهای بی‌سواد خیال می‌کردیم باید سرمایه ملی صرف گردشگری در ایران شود نه پر کردن جیب شیوخ آمریکایی امارات!
5- همچنین و در ادامه از مقامات مسئول روزنامه دولتی ایران که با انتشار تصاویر خانمهای ژیگول و بی‌حجاب (یعنی سربرهنه) در آگهی های خود گوشه‌هایی از حلاوت مکتب ایرانی را به نمایش گذاشته و در جهت ترویج فرهنگ تلاش می‌کنند خیلی زیاد ممنونیم! (اصل آگهی در روزنامه ایران مورخه 29/6/89 قابل مشاهده است!)
5- از مدیران سازمان تربیت بدنی که مسابقات جهانی اسکی روی چمن را در ایران در همین تابستان جاری آن هم به صورت مختلط برگزار کرده و گرفتار مسائلی پیش پا افتاده مثل رعایت حجاب و پوشش اسلامی و عفت عمومی نشدند و اجازه دادند هر زن شرکت کننده‌ای هر جوری که دوست دارد در این مسابقات به هنر و بدن‌نمایی بپردازد واقعا متشکریم! کاش این عزیزان برای نمایش عمق فعالیتهای فرهنگی دولت دهم فیلم کامل این مسابقات را پخش می‌کردند!
6- از عزیزان عدلیه که فرد شروری را با 15 مورد سابقه کیفری در زمینه تجاوز، سرقت، استفاده از سلاح گرم و سرد، خرید و فروش مواد مخدر از زندان آزاد کرده‌اند تا این عزیز پس از آزادی بتواند آدم ربایی کرده و به قربانیان خود تجاوز کند‌، بیش از حدمجاز سپاسگذاریم! بدون تردید این قبیل دوراندیشی‌ها نام ما را در صدر کشورهای پاسدار حقوق بشر ثبت خواهد کرد!
7- و در پایان از دادستان محترم تهران نیز متشکریم که فرموده‌اند: «مسئولان چگونه به خود اجازه می‌دهند در مقابل رسانه‌ها اعلام کنند آب تهران آلوده است و پس از چند روز دوباره اعلام کنند که آب تهران سالم است؟
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=46&tab=weblog