نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
آقای غفوری فرد؛ این سبک استدلال را از کجا آموخته اند؟!
بی باک


به هر حال با این سبک استدلالهای عجیب و به اصطلاح من در آوردی آقای غفوری فرد که حداقل کبرای قضیه با هیچ اصل و منطقی تناسب ندارد، باید در آینده ای نزدیک شاهد تطهیر جنایتکارانی چون بوش و شارون و رجوی و... نیز بود چون به هر حال آنها نیز در حصر جمهوری اسلامی به سر نمی برند.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، هر روز باید شاهد اظهار نظرهای جالب و عجیب برخی افراد به ظاهر اصولگرا باشیم.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حسن غفوری​فرد که چندی پیش در اظهار نظر جالبی گفته بود که "آقای هاشمی رفسنجانی نه فتنه گر است و نه بی​بصیرت" و برای اثبات ادعای خود ( بی بصیرت نبودن آقای هاشمی ) به سبکی استدلال آورد که موجب حیرت و تعجب همگان شد، با همان شیوه و سبک خاتمی را نیز از سرکرده فتنه بودن تطهیر نمود.

 غفوری فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در اظهاراتی عجیب ادعا کرد ؛ تنها کسانی از سران فتنه اند که به تشخیص نظام در حصر می باشند! و آقای هاشمی رفسنجانی چون رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و تا چندی پیش هم رئیس​مجلس خبرگان بوده اند، نمی تواند دستی در فتنه داشته باشد!

حال بعد از این استدلال به ظاهر محکم از دیدگاه وی که در هیچ محفلی جز جمع کافه نشینان خریدار ندارد، آقای غفوری فرد پایش را فراتر گذاشته و علاوه بر تطهیر آقای هاشمی رفسنجانی نسبت به خطاهای مکرر سالهای گذشته اش، اینبار سعی نموده تا با همان سبک استدلال تولیدی خود، آقای خاتمی را نیز که به اعتقاد مردم و نخبگان کشور از سران اصلی فتنه می باشد و حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی چندی پیش در صحن علنی مجلس علیه وی شعار سر دادند را تطهیر نماید.

غفوری فرد گفته است: همینکه نظام با خاتمی برخوردی نکرده، نشان می دهد که نظام تشخیص داده که او جزء سران فتنه نیست و از نظر نظام هنوز در چارچوب نظام است!

نحوه استدلال غفوری فرد:

نظام با خاتمی برخوردی نکرده است(صغری) هرکس که نظام با او برخورد نکند در چارپوب نظام است (کبری)
 پس خاتمی در چارچوب نظام است! (نتیجه)


حسن غفوری‌فرد در پاسخ به اینکه خاتمی را از سران فتنه می‌دانید یا نه؟، گفت: هرچند ممکن است ایشان مواضعی داشته باشد که به زعم من یا نظام درست نبوده باشد؛ اما از آنجا که نظام هنوز محرومیتی برای او قائل نشده است، پس هنوز در بدنه نظام به شمار می​روند. بویژه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدشان بر جذب حداکثری. با این رهنمود آقای خاتمی قابل جذبند.

حال از جناب آقای غفوری فرد جای سئوال دارد که از میان فتنه گران و معاندینی که در داخل کشور می باشند و بخاطر سعه صدر مسئولین و مصالحی بزرگتر، هیچ محرومیتی برای آنها در نظر گرفته نشده است، آیا به اعتقاد ایشان همه آنها بی گناه و مبرا از خطایند و از جمله فتنه گران و معاندین محسوب نمی شوند؟!

اینکه نظام با خاتمی و بسیاری از فتنه گران دیگر بخاطر مصالح دیگری برخورد نمی کند، چگونه از دیدگاه آقای غفوری فرد دلیل بر پاکی آن افراد می باشد؟! آیا کبرای استدلال ایشان با اصول و قوانین ابتدایی منطقی و واقعیتها همخوانی دارد؟

آیا دیدگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مبنی بر جذب حداکثری با طرد چند مهره خائن و فتنه گر در تضاد خواهد بود؟!

با این حساب فتنه گرانی که اینهمه برای نظام و مردم آسیب و خسارت وارد کردند، تنها همان موسوی و کروبی بوده اند که آنها هم به قول ایشان در حصر می باشند و سایر عوامل هیچ نقشی در این راستا نداشته اند!

عجیب است که دو فرد زبون و خوار بدون مساعدت دیگران اینچنین قدرتی داشتند!

به هر حال با این سبک استدلالهای عجیب و به اصطلاح من در آوردی آقای غفوری فرد که حداقل کبرای قضیه با هیچ اصل و منطقی تناسب ندارد، باید در آینده ای نزدیک شاهد تطهیر جنایتکارانی چون بوش و شارون و رجوی و... نیز بود چون به هر حال آنها نیز در حصر جمهوری اسلامی  به سر نمی برند.

البته این سبک استدلال نتیجه اش همان تناقضی می شود که آقای غفوری فرد در ادامه سخنانش به آن تن می دهد.

 ایشان در ادامه اعتراف کرده اند که خاتمی تمایل ندارد تا از فتنه گران و خواص بی بصیرت فاصله بگیرد و همچنان به مواضع دوپهلویش ادامه می دهد.

این نماینده تهران، در پاسخ به اینکه آیا خاتمی را از خواص بی‌بصیرت می‌داند یا نه؟ گفت: ایشان باید سریعتر موضع خویش را تعیین کند. ایشان علاقه دارد درون نظام قرار بگیرد اما نمی​خواهد در عین حال از آن گروه فاصله بگیرد که به نظرم به نفع او نیست و مواضع دو پهلو راه به جایی نخواهد برد. به صلاح ایشان است که سریعتر موضعشان را تعیین کنند تا انشالله در داخل نظام کار کنند.

جناب آقای غفوری فرد ! خوب است؛ بدانید که مقام معظم رهبری هیچگاه امر به جذب تمام و بدون استثناء ننموده اند که با طرد چند فتنه گر، تخلف از فرمایشات معظم له تلقی گردد. بلکه ایشان همواره فرموده اند" جذب حداکثری" و جذب حداکثری با کنارگذاشتن چند نیروی نفوذی و خائن که به هیچ یک از اصول و آرمانهای انقلاب و ملت مسلمان ایران اعتقادی ندارند، نقض نخواهد شد. لذا جا دارد حضرتعالی نیز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اصولی که  با مردم بر سر آن عهد نموده اید، پایدار بمانید و بیش از این شائبه جذب نظر و رای اصلاح طلبان به نفع خویش را تقویت ننماید که به قطع برای آخرت و دنیایتان مضر خواهد بود.
 
http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=444&tab=weblog