نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
گرد و غبار به دنبال اخذ مدرک شهروندی در خوزستان!
شهر خمون دزفیل


چند صباحی است گرد و غبار از مهمون های ناخونده استان خوزستان شده و ول کن قضیه نیست!
جالب اینجاست  که در سالهای گذشته چند ماه تابستون رو تو این استان اتراق می کرد ولی بدلیل استقبال گرم از این مهمون و توجه به این مهم که خوزستان محل مناسبی برای خیلی از مهمون های ناخوندس ، قراره از شهر و دیار خودش کوچ کنه و اینجا بیاد و مدرک شهروندی از خوزستان  یا استان های همجوارش بگیره و تو این قضیه خیلی از مسئولین کمکش کردن.
حالا جالبه بعد از ردیف شدن مدارک اخذ شهروندی و اینکه افتخار دادن همشهریمون بشن ، قراره  صاحب خونه هم بشن و با اومدن ایشون و قبیله شون قطعا جا برای خیلی از خوزستانی ها  تنگ میشه و مجبورن به شهر های دیگه مهاجرت کنن ، البته اگه اونا رو بپذیرند…!!
یه خورده ذهنمون رو ببریم به سالهای نه چندان دور که توپ و موشک و خمپاره مهمون خونه های خوزستانی ها بود و داشت واسه خودش جا باز می کرد و خدا بهمون رحم کرد که چندتایی از این موشک ها البته نه از نوع  دوازده متریش ، از این کوچولوهاش ، به شهرهای بالا اصابت کرد که فکری با حال ما بشه. اگر اینجوری نمی شد ، تا میخوردیم می زدنمون و دیگه جایی تو خوزستان نداشتیم…
حالا ما موندیم و این شهروند جدید! که آیا قصد داره به شهرهای بالا هم سفری پربار داشته باشه تا شاید بقیه شهرهای عزیزمون یکم مهمون نوازی کنن که گردوغبار بدونه همه شهر های ایران مهمون نوازن یا اینکه می خواد برای همیشه مهمون خوزستانیا باشه.
خدایا به ما مهمون هایی عطا کن که حبیب تو باشند. . . انشاالله عبدالحمید صادق جولا

http://www.dezfil.ir

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=424&tab=weblog