نسخه چاپی

سایت تحلیلی و اطلاع رسانی مفید نیوز
رئيس مجلس: وحدت جامعه در گرو بيعت با رهبري است


تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز علي لاريجاني در اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس اظهار داشت: شيهدان راه مجاهدان طريق حق را طي كردند و حقيقت تقوا را در درون جهاد به جامعه نشان دادند و به قله تقوا دست يافتند.
لاريجاني ادامه داد: كنگره سرداران شهيد محفل استثنايي نوراني و مقدسي است كه دوران عبرت‌آميز را براي نسل جوان زنده مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه شهدا نيازمند چنين محافلي نيستند، بلكه نيازمند واقعي ما هستيم، گفت: نظام مقدس اسلامي با خون ارزشمند شهدا پايدار و ماندگار شده است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: درجه انقلاب اسلامي جوهره اصلي و معنوي است كه بعضي‌ها براي شناخت آن دچار فراموشي شده‌اند.
لاريجاني تصريح كرد: بيعت قلبي مردم با امام و حضور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب شد تا حتي يك وجب از خاك ميهن اسلامي به دست دشمن نيفتدد.
وي خاطرنشان كرد: عاملي كه جمهوري اسلامي را صاحب دستاوردهاي فني در زمينه هسته‌اي كرده است، رهبري‌هاي داعيانه مقام معظم رهبري و امت هميشه در صحنه بوده است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: بعد از حوادث 11سپتامبر بهانه‌اي به دست آمريكا افتاد كه به عراق و افعانستان حمله كند، اما تنها كشوري كه در مقابل توطئه‌هاي استكبار مقاومت كرد جمهوري اسلامي ايران بوده است.
لاريجاني اظهار داشت: اگر جامعه‌اي ولي فقيه عادل و جامع‌الشرايط و پرهيزكار داشته باشد بركات الهي بر آن كشور نازل گشته و او را از هرگونه گزند و آسيبي در امان مي‌سازد.
وي تصريح كرد: وحدت جامعه در گرو اسلام ناب محمدي و بيعت مجدد با ولايت و رهبري است و بايد در اين زمينه دچار قيل و قال سياسي نشده و فكر جهادي را در جامعه زنده و پايدار كنيم.

http://mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=4193&tab=rooz